Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset kärsivät viikkotolkulla epämääräisistä oireista, testeihin vaikea päästä, koulut ja huvipuistot avataan mitä ihmettä?

Vierailija
09.05.2020 |

Halutaanko että syksyllä kaivetaan joukkohautoja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ole mikään pakko poterostasi lähteä. Pysy siellä.

Vierailija
2/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai samalla tavalla kuin Ruotsissa? Ruotsissa lähes kaikki on auki ja puolet ruotsalaisista kuoli koronaan niinkuin tiedetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt noihin testeihin helppoa tai vaikeaa päästä. Viranomaiset sanoo yhtä ja vauvapalsta toista. Molempien substanssi osaaminen uskottavuus on heikko.

Vierailija
4/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taudissa on kyllä ihmeellisiä oireita,   aluksi vaan maha sekaisin ja viluttaa kunnes sitten ei enää äkkiä saakaan henkeä ja joutuu teholle. 

Vierailija
5/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa pääsee ainakin tosi helposti. Pienikin hengitystieoire niin testeihin pääsee. Kyllähän sitä kapasiteettia on nyt lisätty.

Vierailija
6/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt noihin testeihin helppoa tai vaikeaa päästä. Viranomaiset sanoo yhtä ja vauvapalsta toista. Molempien substanssi osaaminen uskottavuus on heikko.

Ei kyse ole tästä palstasta, vaan ihmiset ihan lehdissä valitelleet miten testeihin ei joko pääse tai sitten ne ovat pahasti ruuhkautuneet.

Vierailija
7/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ole mikään pakko poterostasi lähteä. Pysy siellä.

Pakko lähes kaikkien mennä kauppaan, apteekkiin, lääkäriin ja vähän ulkoilemaan. Siellä niitä tartuntoja on joka puolella, jos aletaan levittämällä levittää. Ei tästä voida tehdä yksilön valintaa.

Vierailija
8/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ihan  ymmärrä. Siis ripuli on oire jonka  takia pitää mennä Coronatesteihin? Ei vissiin ollut sitten liioteltua se vessanpaperin hamstraaminen sitten. ...

Vierailija
9/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä Vantaalla ainakin pääsin heti testiin, kun oli pahaa yskää. Testi itsessään on sen verran karsea, etten ihmettele, miksei lapsia testata! Harva lapsi kesäisi sen ilman jonkinlaista rauhoittavaa lääkettä esimerkiksi. Itselläkin oli siinä ja siinä, vaikka kerrottakoon esimerkiksi, että olen synnyttänyt kaksi lasta alateitse ilman mitään kivunlievitystä ja silti koronatesti oli just ja just siinä siedettävyyden rajojen sisällä. Karmea oli.

Vierailija
10/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se testi taatusti näytä positiivista enää 2kk sairastamisen jälkeen, vaan pitäisi ottaa vasta-ainetesti. Ja meillä päin pääsee aktiivisen infektion testiin yhdellä 2 minuutin puhelinsoitolla minimaalisillakin oireilla.

Vierailija
11/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä pääsi ainakin puolessa tunnissa testiin kun oli lämpö koholla. Eikä ollut jonossakaan ketään muuta. Taitaa olla iltapäivälehtien juttuja nuo jonot ja että ei pääsisi testattavaksi...

Vierailija
12/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä Vantaalla ainakin pääsin heti testiin, kun oli pahaa yskää. Testi itsessään on sen verran karsea, etten ihmettele, miksei lapsia testata! Harva lapsi kesäisi sen ilman jonkinlaista rauhoittavaa lääkettä esimerkiksi. Itselläkin oli siinä ja siinä, vaikka kerrottakoon esimerkiksi, että olen synnyttänyt kaksi lasta alateitse ilman mitään kivunlievitystä ja silti koronatesti oli just ja just siinä siedettävyyden rajojen sisällä. Karmea oli.

Multakin otettiin testi ja kovasti mietin, miten yhdeltäkään ainakaan alle kouluikäiseltä olisi muka testi saatu otettua ilman nukutusta. En mäkään testaisi lapsia jos ei olisi ihan pakko, sen verran hankalaa ihan varmasti nimittäin on.

Vierailija
13/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyvä suoli on todella yleinen ja lisäksi alkaa allegiakausi, joten ihmiset eivät välitä vaikka mahassa kiertää, nenä vuotaa tai olo on flunssainen vaan mennään töihin/kauppaan/kirjastoon/kirppikselle/terasseille/huvipuistoihin eikä kehdata käyttää mitään "tyhmää maskia. Veikkaanpa että ap on oikeassa ja ensi syksystä/talvesta tulee painajainen, tehohoitopakkoja ei  riitä ja useita suomalaisia kuolee tai saa pysyviä vaurioita. Hallitus selittelee ja ministerit kykkivät piilossa poteroissaan. 

Vierailija
14/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenän kautta tikulla rapsuttaa aivoista : D Joo, päähän kohdistuvat toimenpiteet on kamalimpia. 

Vierailija
15/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenän kautta tikulla rapsuttaa aivoista : D Joo, päähän kohdistuvat toimenpiteet on kamalimpia. 

Saa olla aika heikko kivunsietokyky, jos tuo on jotakin aivan karmeaa 😀 Oli ihan helppo juttu ja kyllä tuon kuka tahansa lapsikin kestäisi ilman mitään rauhoittavia.

Vierailija
16/16 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille tämmöiset ajat tuovat vahvemmin esiin luulo-sairauksia. Kuten ketjun avaajalle, olisi monelle hyvä tarkastaa lääkitys yhdessä lääkärin kanssa tai ainakin keskustella mt ongelmista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi