Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä ihmiset on itsekkäitä kun abortit on niin suosittuja vaikka olisi mahdollista pitää lapsi

Vierailija
04.07.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala puuttus mitenkään sellasen ihmisen elämään joka ei edes usko?

Vierailija
2/3 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala antaa jokaisen ihmiset elää tässä elämässään elämänsä just niin kun haluaa eikä välttämättä puutu siihen ollenkaan. Kun tämä abortin tekijä on kuollut, kohtaa hän Jumalan ja Jumala kysyy miksi sinä tapoit lapsesi, lahjan jonka mä sinulle olin antamassa.

Ehkäisystä vois todellakin pitää huolta että ei vahinkoja tule tapahtumaan. Ja jos huomaa että vaikka kortsu on rikki niin sit voi hankkia sen katumispillerin ennen kun hedelmöitys on tapahtunut.

Abortti on murha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jumala antaa jokaisen ihmiset elää tässä elämässään elämänsä just niin kun haluaa eikä välttämättä puutu siihen ollenkaan. Kun tämä abortin tekijä on kuollut, kohtaa hän Jumalan ja Jumala kysyy miksi sinä tapoit lapsesi, lahjan jonka mä sinulle olin antamassa.

Ehkäisystä vois todellakin pitää huolta että ei vahinkoja tule tapahtumaan. Ja jos huomaa että vaikka kortsu on rikki niin sit voi hankkia sen katumispillerin ennen kun hedelmöitys on tapahtunut.

Abortti on murha!