Ketkä näyttävät oikeasti selvästi ikäänsä nuoremmilta??
Kommentit (109)
Selkeästi minä näytän. Ehkä liikaakin. Silloin kun koulujen avaamisesta tiedotettiin niin sen jälkeen minulta kysyttiin kaupassa aionko palata koulunpenkille kun yläasteet taas avataan 17. päivä. Sanoin että toivottavasti ei tarvitse kun valmistuin 2012. XD
T. 24v
Minä. Näytän ihan pojalta vielä näin kolmenkympin ylittäneenä miehenä. Kaikki järkyttyvät aina jos kerron minkä ikäinen oikeasti olen.
Näyttelijä Amy Adams on 45-vuotias, näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi minä näytän. Ehkä liikaakin. Silloin kun koulujen avaamisesta tiedotettiin niin sen jälkeen minulta kysyttiin kaupassa aionko palata koulunpenkille kun yläasteet taas avataan 17. päivä. Sanoin että toivottavasti ei tarvitse kun valmistuin 2012. XD
T. 24v
Minkä ikäiset miehet sinua tulee iskemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bloggaaja marianna mäkelä. Näyttää 14-16 vuotiaalta ja on lähemmäs 30 v
https://pbs.twimg.com/profile_images/728316885876518912/1lQlODNi_400x40…
Piti googlata. Menisi kyllä n. 16-vuotiaasta :o
Minä sanoisin kyllä 22 tai 23 vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mika Saukkonen (MTV:n urheilutoimittaja) on 53-vuotias, mutta näyttää nelikymppiseltä.
Hän on hyvä esimerkki eli pitänyt itestään huolta ja tyyli päivitetty nykyhetkeen. Ei näytä nuoremmalle mutta näyttää hyvälle, "paketti on kunnossa".
Viivi Pumpanen on 31-vuotias, mutta näyttää parikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 24v
Minkä ikäiset miehet sinua tulee iskemään?
En käy kovin usein baarissa, mutta kerran kun olin niin tuli jotkut 18v amisjonnet iskemään. XD
24v
Pharrell Williams on 47v
https://kingged.com/wp-content/uploads/2019/11/Pharrell-Williams-net-wo…
Tiina Jylhä. Oikeesti Tiina on jo 57! Jos en tuntisi, niin luulisin korkeintaan 30 vuotiaaksi. Kroppa, naama, hampaat, kaikki!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/talta-nayttaa-tiina-jylhasta-tehty-…
Vierailija kirjoitti:
Mette Mannonen. Se varmaan elää tosi terveellisesti, eikä käy auringonpaisteella lainkaan ulkona.
Ihanan näköinen neito kyllä on<3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Laura Närhi on 42-vuotias, mutta säilynyt tyttömäisenä.
Alyson Hannigan on edelleen tyttömäisen söpö, vaikka on 46-vuotias kahden lapsen äiti.
Uutisankkuri Keijo Leppänen on 60-vuotias. Hän ei ole kasvoistaan yhtään vanhentunut. Vain tukka on harmaantunut.
Octavia Spencer. Tummaihoisilla on geeneissä tuo nuoren näköisenä pysyminen monesti, että jossain vaiheessa se vanhentuminen melkein tyssää tai hidastuu ulkonäön kanssa.
Carly Rae Jepsen. Hän on nyt 34-vuotias ja näyttää parikymppiseltä. ”Call Me Maybe” -hitin aikaan hän oli 26-vuotias ja näytti teiniltä.
Mika Saukkonen (MTV:n urheilutoimittaja) on 53-vuotias, mutta näyttää nelikymppiseltä.