Iän valehtelu - mitä järkeä??!
Hitsi että sapettaa! "Tapasin" nimittäin mukavan oloisen miehen treffipalstalla. Kirjoiteltu ollaan, muttei vielä keretty nähdä. Kuitenkin tiiviisti pari vuorokautta viestejä vaihdeltu ja juttua riitti. Kiinnostuttiin toisistamme puolin ja toisin KUNNES tämä mies tekee paljastuksen: hän on valehdellut treffipalstalla ikänsä 10 vuotta alaspäin. Minulle hän olisi kelvannut ihan oikeallakin iällä. Mitä järkeä valehdella omaa ikäänsä?!! Sehän tulis ennemmin tai myöhemmin selville!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Järjellä ajateltuna hyvä juttu että sinulle selvisi ks miehen epäluotettavuus. Tuskimpa jäisi ainoaksi asiaksi, josta valehtelisi.
Näinpä! Hän kovin aneli, jotta "aloitetaan alusta", mutta pidin pintani; alusta voi aloittaa vain kerran! Ja tuo varmaan tekis epäluuloisuutta minulta häntä kohtaan, ei kivaa sekään :/
Kaveri seukkasi nuorena miehen kanssa joka valehteli ikänsä reilusti alakanttiin. Siitä miehestä sitten paljastuikin kaikenlaisia erikoisia ominaisuuksia pikku hiljaa ja ero ei ollut helppo kun ukko jäi vielä stalkkaamaan, vaanimaan ja seuraamaan. Poliisijuttu siitä lopulta tuli.
Eli pysy kaukana :D
Joo. Kaikenlaisia on. Mulle eräs mies valehteli nimensä. Ennätettiin siis tavata ihan kasvotusten oikeassa elämässä. Jonkin ajan päästä tunnusti valehtelunsa. Oli kuulemma hakenut vain kevyttä suhdetta ja ajatteli, että väärällä nimellä olisi helpompi sitten ottaa hatkat. Vaan sitten kuulemma kiinnostuikin aidosti. Että kaikenlaisia ihmisiä tähän maailmaan mahtuu.
Hei, täällä mies.
Olen itse noin 30, ja livenä naisiin tutustuessani saatan antaa helposti ymmärtää ja "annan olettaa" että olen nuorempi kuten usein ihmiset luulee. Siksi treffailenkin useimmiten parikymppisiä naisia, ja sitten jos asiat etenee vakavalle asteelle niin tuon ilmi oikean ikäni.
Tämä siksi, että jos esimerkiksi tinderissä tai muualla löisin heti oikean ikäni tiskiin, niin nuoret pelästyisi ja ikäiseni luulisivat että valehtelen ja pitäisivät liian poikamaisena. Toisaalta taas useimmat ikäiseni naiset ovat jo rupsahtaneet, sori vaan.
Ikävä juttu, mutta näin se menee.
Vanhan miehen tunnistaa jo hajusta.
Suosittelen säännöllistä peseytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, täällä mies.
Olen itse noin 30, ja livenä naisiin tutustuessani saatan antaa helposti ymmärtää ja "annan olettaa" että olen nuorempi kuten usein ihmiset luulee. Siksi treffailenkin useimmiten parikymppisiä naisia, ja sitten jos asiat etenee vakavalle asteelle niin tuon ilmi oikean ikäni.
Tämä siksi, että jos esimerkiksi tinderissä tai muualla löisin heti oikean ikäni tiskiin, niin nuoret pelästyisi ja ikäiseni luulisivat että valehtelen ja pitäisivät liian poikamaisena. Toisaalta taas useimmat ikäiseni naiset ovat jo rupsahtaneet, sori vaan.
Ikävä juttu, mutta näin se menee.
On eri asia antaa ymmärtää kuin valehdella suoraan. Kyllä minäkin flirttailen mielelläni itseäni 10 v nuorempien kanssa koska näytän samanikäiseltä, mutta jos ikä tulee puheeksi, en valehtele.
Onko valehtelussa muutenkaan järkeä
Järjellä ajateltuna hyvä juttu että sinulle selvisi ks miehen epäluotettavuus. Tuskimpa jäisi ainoaksi asiaksi, josta valehtelisi.