Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehen sillä perusteella, että hän myöntää ihastuneensa työkaveriinsa

Vierailija
08.05.2020 |

Vaikka ei olisi kuitenkaan tehnyt muuta kuin haaveillut, ei esimerkiksi pyytänyt treffeille, viestitellyt tai muutakaan?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaatisitko esimerkiksi vaihtamaan työpaikkaa tai olemaan käymättä lounaalla ko henkilön kanssa?

Vierailija
2/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Etkö luota että mies osaa olla tekemättä mitään asian suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ihastuminen on normaalia. Tuossa tilanteessa luotan miehen harkintakykyyn ja siihen että hän kontrolloi käytöstään.

Vierailija
4/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen pienimmälläkin tekosyyllä.

Vierailija
5/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Homma on jo liian pitkällä jos siitä täytyy puhua kotona ja näin purkaa huonoa omatuntoa.

Vierailija
6/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ainahan miehet kuolaa muualle.

Vierailija
7/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mutta ei puolisoa mielestäni pitäisi aivan turhaan vaivata. Vaikea juttu. Toiset tykkää että jutellaan kaikesta. En nyt heti jättäisi mutta toki se olis pieni kriisi.

Työpaikkaihastukset on usein kevyitä, tosin ei tietenkään aina.

Vierailija
8/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori kun ajattelet noin mustavalkoisesti. Pitkässä suhteessa ihastumisia voi tulla, vaikka rakastaisikin puolisoaan. Aina ei voi tunteisiin vaikuttaa, mutta tekoihin voi. Miehesi ei ole tehnyt mitään. Ei ole vienyt juttua eteenpäin, mikä tarkoittaa että rakastaa ja arvostaa sinua.

Vierailija
9/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia tulee ja menee, mutta en välttämättä haluaisi olla tietoinen asiasta. Jos kertoisi, en tiedä pystyisinkö luottamaan siihen, ettei mitään tapahtuisi, loisi varmasti jonkinlaisen epävarmuuden välillemme ja epävarmuuden tunnetta en voi sietää.

Vierailija
10/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies on ihastumisensa sinun niskaasi kaatanut? Onpa tunteeton.

Vierailija
11/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori kun ajattelet noin mustavalkoisesti. Pitkässä suhteessa ihastumisia voi tulla, vaikka rakastaisikin puolisoaan. Aina ei voi tunteisiin vaikuttaa, mutta tekoihin voi. Miehesi ei ole tehnyt mitään. Ei ole vienyt juttua eteenpäin, mikä tarkoittaa että rakastaa ja arvostaa sinua.

Olen ollut suhteessa 25 vuotta ja jättäisin kyllä, jos mieheni ryhtyisi selittämään ihastumistaan minulle. Tarkoittaisi että joku muu on mielessä koko ajan niin ettei siitä voi olla edes puhumatta. Olen ollut itsekin ihastunut, pitänyt sen sisälläni enkä ole tehnyt mitään. Kaikista viimeiseksi olen alkanut tilittämään siitä puolisolleni. Kokisin arvottomuutta jos saisin tietää että mieheni haaveilee ja fantasioi toisesta vaikka on kanssani. Miksi sellaista sellaista pitäisi sietää?

Vierailija
12/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, haluaako hän muuttaa ihastuksensa luo. Jos haluaa, tarjoudu pakkaamaan pikaisesti hänen tavaransa asunnon ulkopuolelle. Minä en sietäisi. Joko minä tai ei ketään näiden seinien sisällä.

Vierailija
13/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan varmasti.

Vierailija
14/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse ole koskaan salaa ihastunut johonkuhun? Ei niistä taida yleensä kannattaa puolisolle kertoa, koska aika moni varmaan reagoi samalla tavalla kuin sinä

Vierailija
15/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin, haluaako hän muuttaa ihastuksensa luo. Jos haluaa, tarjoudu pakkaamaan pikaisesti hänen tavaransa asunnon ulkopuolelle. Minä en sietäisi. Joko minä tai ei ketään näiden seinien sisällä.

Ihastus ei tiedä kuulemma mitään. 

Vierailija
16/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. Haluaisin varmuuden että miehen työkaveri tietää miehen olevan varattu ja perheellinen

Vierailija
17/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi. Haluaisin varmuuden että miehen työkaveri tietää miehen olevan varattu ja perheellinen

Soittaisitko hänelle ja sanoisit, että "Täällä on Jonin vaimo Pirre. Jonilla on muuten sitten vaimo ja lapsia, ettäs tiedät!" Sitten tää mimmi olis, että "ai jaa, okei kiva juttu, miks sä tommosta kerrot?" Sitten vastaisit, että" no kun Joniponi sanoi mulle, että on ihastunut suhun! Mun Jonia ei sitten viedä!" Sitten mimmi olisi, että "öh tota noin, kiitos tiedosta, mutta en edelleenkään ymmärrä tämän puhelun tarkoitusta".

Asteikolla 1-5 kuinka fiksuksi tuntisit itsesi? Entäpä jos sussu alkaisikin kiinnostua Joniponista, kun ilmeisesti on niin suuri härkä, että naisen kaataminen tai viedyksi tuleminen on todennäköinen vaara.

Vierailija
18/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut suhteessa 25 vuotta ja jättäisin kyllä, jos mieheni ryhtyisi selittämään ihastumistaan minulle. Tarkoittaisi että joku muu on mielessä koko ajan niin ettei siitä voi olla edes puhumatta. Olen ollut itsekin ihastunut, pitänyt sen sisälläni enkä ole tehnyt mitään. Kaikista viimeiseksi olen alkanut tilittämään siitä puolisolleni. Kokisin arvottomuutta jos saisin tietää että mieheni haaveilee ja fantasioi toisesta vaikka on kanssani. Miksi sellaista sellaista pitäisi sietää?

Just näin. Jolla tunteet on, se tunteet kätkeköön.

Vierailija
19/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoisi sen jälkeen, kun olisit huomannut jotain hassua käytöksessä ja selvästi miehellä olisi huono omatunto ja valvoisi öitä. Vastailisi ensin että on työstressiä, mutta sitten kun saisit paskaraivarit, tunnustaisi asian. Olisiko se sitten niin, että esim. 5 - 10 - 15 - 20 v suhde olisi ohitse? Vai antaisitko olla?

Vierailija
20/53 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oudointa on että mies kertoi asiasta sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi