Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmistä joka hyppää aina suhteesta toiseen? Tuttavan mies kuoli ja oli jo 1.5v sisällä uusissa naimissa.

Vierailija
08.05.2020 |

Ja sitä ennen jo ehti seurustella useamman kk eri miehen kanssa. Hyvä että tunsi tätä miestä niin oli jo kihloissa ja kohta naimisiin menossa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa ihmisiä jotka kyttää ja arvostelee muiden valintoja ja elämää.

22/24 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien tarvi vuos tolkulla surra. Itse päätin naimisiin menosta kahdessa päivässä eikä ole tarvinnut katua.

Sulla oli silloin ollut exäsi rinnalla tämä salarakas ja pettämisessä ei ole mitään ihailtavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osata olla yksin. Veljeni ja entinen paras ystäväni ovat tuollaisia. Heti eron jälkeen uusi suhde ja muutto yhteen. Itsellä vaikea ymmärtää kun en ole koskaan päässyt edes siihen ensimmäiseen seurustelusuhteeseen...

Vierailija
24/24 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa minulla on vähiten ymmärrystä sille uudelle puolisolle. Leskellä lienee suruprosessi vielä täysin kesken ja siksi ripustautuu kehen tahansa mukavaan ihmiseen. Millainen ihminen tuoreen lesken kanssa suhteeseen mennessään antaa mennä täysillä eteenpäin, eikä ymmärrä antaa aikaa suhteen kehittyä? 

Tapasin uuden miehen kun ensimmäisen mieheni kuolemasta oli mennyt vuosi. Kyllä leSki itse tietää koska on valmis jatkamaan elämäänsä. Nykyistä avioliittoa 10 takana.