Nainen, tunnistatko tällaisen "oireen" ajatellessasi kiihottavia asioita?
Vatsa "supistuu". Vatsalihakset vetää hetkeksi jäykäksi ja värisee. Tuntuu kihelmöivältä. Mietin, onko tämä yleistäkin.
Kommentit (9)
Tuttu juttu on, tosin mulla tuntuu myös kyljissä samanaikaisesti. Just sellanen "kylmät väreet" kihelmöinti, tosi mukavan tuntuista :)
Rupee kakattaa joka kerta. Ei oo kivaa.
On tuttu tunne tuo alavatsan nopea kouraisu, tuntuu hassulta kun tapahtuu niin nopeasti ja voimakkaasti.
Mutta onko teillä sitä reaktiota, että suuttuessa pimppi sykkii? Oon usein miettinyt että senkö takia sanotaan että v*tuttaa. Mulla nimittäin sykkii ja selvästi.
On tuttua. Mietin itsekin kerran, että onkohan muilla samanlaista. Se on tosi miellyttävä tunne, ja itse ainakin saan sen vain kiihottavia asioita ajatellessani. Tykkään fantasioinnista.
Vierailija kirjoitti:
On tuttua. Mietin itsekin kerran, että onkohan muilla samanlaista. Se on tosi miellyttävä tunne, ja itse ainakin saan sen vain kiihottavia asioita ajatellessani. Tykkään fantasioinnista.
Lisään vielä, että se tunne ei tule joka kerta. Se tulee oikeastaan vain, jos ajatus herättää joitakin muitakin tunteita. Saatan ajatella yksityiskohtaisestikin seksiä, mutta sitä tunnetta ei tule, mutta jos esimerkiksi kuvittelen yhden todella hyvännäköisen miehen ja miten painaisin pääni hänen rintaansa vasten ja miltä hän tuoksuisi, se tulee. Vaatii siis mielihyväkeskuksen aktivoimista sekä alapäässä että pääkopan sisässä. Ei pysty pakottamaan.
Juu, nimenomaan kiihottavia asioita miettiessä tulee tuollainen.