Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, tunnistatko tällaisen "oireen" ajatellessasi kiihottavia asioita?

Vierailija
08.05.2020 |

Vatsa "supistuu". Vatsalihakset vetää hetkeksi jäykäksi ja värisee. Tuntuu kihelmöivältä. Mietin, onko tämä yleistäkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nimenomaan kiihottavia asioita miettiessä tulee tuollainen.

Vierailija
2/9 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu on, tosin mulla tuntuu myös kyljissä samanaikaisesti. Just sellanen "kylmät väreet" kihelmöinti, tosi mukavan tuntuista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mua alkaa aivastuttaa.

Vierailija
4/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee kakattaa joka kerta. Ei oo kivaa.

Vierailija
5/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttu tunne tuo alavatsan nopea kouraisu, tuntuu hassulta kun tapahtuu niin nopeasti ja voimakkaasti.

Vierailija
6/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko teillä sitä reaktiota, että suuttuessa pimppi sykkii? Oon usein miettinyt että senkö takia sanotaan että v*tuttaa. Mulla nimittäin sykkii ja selvästi.

Vierailija
7/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en koe tommosta

Vierailija
8/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttua. Mietin itsekin kerran, että onkohan muilla samanlaista. Se on tosi miellyttävä tunne, ja itse ainakin saan sen vain kiihottavia asioita ajatellessani. Tykkään fantasioinnista.

Vierailija
9/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuttua. Mietin itsekin kerran, että onkohan muilla samanlaista. Se on tosi miellyttävä tunne, ja itse ainakin saan sen vain kiihottavia asioita ajatellessani. Tykkään fantasioinnista.

Lisään vielä, että se tunne ei tule joka kerta. Se tulee oikeastaan vain, jos ajatus herättää joitakin muitakin tunteita. Saatan ajatella yksityiskohtaisestikin seksiä, mutta sitä tunnetta ei tule, mutta jos esimerkiksi kuvittelen yhden todella hyvännäköisen miehen ja miten painaisin pääni hänen rintaansa vasten ja miltä hän tuoksuisi, se tulee. Vaatii siis mielihyväkeskuksen aktivoimista sekä alapäässä että pääkopan sisässä. Ei pysty pakottamaan.