Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni pesee rintaliivinsä kolmannen käyttökerran jälkeen?

Boobs
08.05.2020 |

Näin neuvoo IL.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen 1-3 käyttökerran jälkeen pesupussissa pesukoneen hienopesuohjelmalla kevyimmällä linkousnopeudella. Samassa pesussa pesen käyttämäni ohuet huivit.

Ostan aina kerralla monet rintsikat, kun löydän hyvän mallin. Nykyiset ovat kestäneet vuosia, mutta nyt alkaa taas olla aika etsiä uusi sarja.

Vierailija
22/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 2 päivää pystyy käyttämään samoja niin menee aika hyvin. Yleensä menee jo ekan päivän jälkeen pyykkiin, koska olen hikipallo. Olen A kuppia ja silti päivän jälkeen ja joskus jopa kesken päivän liivit tuntuu kosteilta. Kainalot on kuivat koska käytän niihin antiperspirantti, mutta hiki pukkaa sitten muualta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa haista yhden päivän käytön jälkeen. Ärsyttävää.

Vierailija
24/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joka kolmas päivä? En pese kuin kerran viikossa. Ei ole kuin kahdet hyvät liivit jotka tukevat näitä 75E hinkkejä enkä halua kuluttaa niitä pesemällä rikki.

Vierailija
25/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti opetti, että joka päivä vaihdetaan puhtaat alusvaatteet.

Vierailija
26/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tullut mieleenkään pestä liivejä parin päivän välein. Helposti menee viikko samoilla, en hikoile juuri ollenkaan ja urheiluun on eri liivit.

Vierailija
27/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kun siltä tuntuu. Ihan helposti menee pari viikkoakin samoissa liiveissä. En hikoile juurikaan paitsi urheillessa ja sitä varten on erikseen urheiluliivit. Joskus pesen käsin, joskus koneessa. Koneesta tulleet on mielestäni puhtaampia ja mukavampia.

Vierailija
28/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi viikko samoilla menee ilman pesua ja olen sentään lihava iso tissinen eikä ne kyllä haise.

Vierailija
29/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vaihdan puhtaat liivit. Liikun paljon sekä työssä että vapaalla ja kyllä ne liivit päivän käytön jälkeen haisee. En muutenkaan pue hikisiä vaatteita uudestaan päälleni pesemättä niitä.

Vierailija
30/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-5 päivän välein, riippuen mitä olen tehnyt ja mikä on yleinen väsymystila. Kaamosmasennuksissa saattaa mennä joskus pitkäksi.

Silloin kun käytän, aina en käytä ollenkaan.

Vierailija
31/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 päivän käytön jälkeen heitän pyykkkikoriin.

Vierailija
32/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit tulee pestä käsin.

Mutta nähtävästi kaikki täällä käyttävät joitain halpisliivejä, jotka tunkevat pesukoneeseen.

Kun on maksanaut hyvistä liiveistä, siis niiden istuvuuudesta ja materiaalista, ei halua laittaa liivejänsä hautumaan ja pyörimään muodottomiksi pesukoneessa.

Ja naurettavinta on, se että joku hulauttaa joukkoon vielä huuhleluainettakin.

Suurin syy koneessa pesemiseen on puhdas laiskuus ja halvat liivit.

Mutta tottahan jokainen toimii tavallaan, eikä asia kuulu mulle, kunhan kommentoin.

Ja itse vaihdan rinta liivit vähintään parin päivän välein.  Liivien täytyy  antaa ns. levähtää välillä.

Höpöhöpö

Pesupussi, hyvä pesukone ja pesuaine. Mun liivikoko on 80G, mulle ei ole olemassa halpoja liivejä. Mulla on varaa ostaa tarpeeksi laatuliivejä ettei tarvi nyrkkipyykätä. Täytyy kyllä sanoa ettei esim. Changen liivit kestä konepesua. Ehkä ostat omasi sieltä.

Vilpitön kysymys mutta minkämerkkisiä liivejä käytät?

Olen valmis maksamaan laadusta, mutta en ole sellaista merkkiä löytänyt joka ei suosittaisi vahvasti käsinpesua.

Vierailija
33/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nähtävästi kaikki täällä käyttävät joitain halpisliivejä, jotka tunkevat pesukoneeseen.

Kun on maksanaut hyvistä liiveistä, siis niiden istuvuuudesta ja materiaalista, ei halua laittaa liivejänsä hautumaan ja pyörimään muodottomiksi pesukoneessa.

Mutta tottahan jokainen toimii tavallaan, eikä asia kuulu mulle, kunhan kommentoin.

Ja itse vaihdan rinta liivit vähintään parin päivän välein.  Liivien täytyy  antaa ns. levähtää välillä.

Höpöhöpö

Pesupussi, hyvä pesukone ja pesuaine. Mun liivikoko on 80G, mulle ei ole olemassa halpoja liivejä. Mulla on varaa ostaa tarpeeksi laatuliivejä ettei tarvi nyrkkipyykätä. Täytyy kyllä sanoa ettei esim. Changen liivit kestä konepesua. Ehkä ostat omasi sieltä.

Olen valmis maksamaan laadusta, mutta en ole sellaista merkkiä löytänyt joka ei suosittaisi vahvasti käsinpesua.

En ole keneltä kysyt, mut primadonnat pesen aina pesupussissa koneessa eikä siitä säikähdä

Vierailija
34/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituelliset liivit hajoavat helposti. En osta niitä enää.

Vierailija
35/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta pesen. Käsin. Vaihdan myös pikkuhousut ja sukat päivittäin.

Vierailija
36/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vaihdan puhtaat liivit. Minulla on useammat. Ja koneessa pesen pesupussissa, hyvin kestää kolme-neljä vuotta.

Vierailija
37/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden päivän käytön jälkeen laitan pesupussiin. Pesen sitten koneessa kerran parissa viikossa. Omistan siis aika monet kun tilaan kaikki ja kerralla ostan useammat.

Vierailija
38/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun konepestävät halpisliivit maksaa noin 60€ kipale. Halpaa?

Pesen 1 (hikistyneet) - 7 (etätöissä, kotioloissa puen liivit postilaatikolle, kauppaan, vieraita varten) käytön jälkeen.

Mulla on varmaan 6 liivit käytössä, niistä ja parista paidasta saa koneellisen.

Vierailija
39/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö

En ole keneltä kysyt, mut primadonnat pesen aina pesupussissa koneessa eikä siitä säikähdä

Pitää joskus kokeilla konepesu viimeisiään vetelevien liivien kanssa. Olen aina noudattanut Primadonnan ohjetta käsinpesusta.

Vierailija
40/44 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset oikein haisette jos normaalikäytössä pitää parin päivän välein pestä rintaliivit??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi