Auttakaa, ongelma nuoren asiassa
Nyt on apu tarpeen!!! Meidän nuori, kohta 15 v on kiinnostunut 21v miehestä. Ja tämä mies meidän teinistä. Oksettava...
Kuulimme asiasta ja teimme nuorelle selväksi että yhteydenpito on katkaistava heti ja tyttö lupasi näin tehdä mutta ottikin salaa yhteyttä uudestaan hiljattain. Olen aivan hajalla koska tytöllä on asperger ja psyykkinen sairaus. Miten saan tytön lopettamaan yhteydenpidon.?? Teenkö tästä poliisi asian??
Kommentit (7)
Käykää miehen luona tekemässä selväksi, että on poliisiasia jos lähestyy tyttöä. Ja nyt täytyy pitää tiukka kontrolli ettei tyttö joudu uhriksi. Ratsaa kännykkä ym.
No ei kait siinä auta muu kuin ottaa yhteyttä tuohon mieheen ja kertoa että tyttö ei ole ikäisellään tasolla. Ja jos mies siis lähivuosina yrittää tytön seuraan ja tekee mitään seksuaalista niin se on poliisi asia. Ja voit halutessasi kertoa että siksi sinulla on toinen ihminen mukana (todistajana) kun käydään tämä keskustelu ettei tuo mies voi väittää myöhemmin ettei tiennyt että tyttö ei ole ikäisensä tasolla henkisesti ja siksi oli tämän kanssa kun tyttö 16v.
Koeta luoda tytölle muuta mielenkiintoista tekemistä ja positiivisia kokemuksia että saisit tytön helpommin unohtamaan tuon miehen.
Mies on selkeesti joku pedo. Ei nuoret miehet kiinnostu pikkutytöistä. Haulikko eteisen seinälle.
Kiitos erittäin paljon hyvistä ohjeista. Otan yhteyttä mieheen ja teen selväksi että jos vielä otat yhteyttä niin teen poliisille ilmoituksen. Vahdin tyttöä tarkasti tämän asian suhteen. Onneksi hänellä on paljon menoja tänäkesänä ja oma hevonen niin saa ajatuksia ohjattua muualle... Kiitos vielä
Olin kerran nuorempana vastaavassa tilanteessa, paitsi että olin täyttänyt 16. Äitini teki lasun ja päätti sotkea koko elämäni, koska ei hyväksynyt asiaa. Minä katkaisin välit. En pitänyt yhteyttä äitiini enää hänen loppuelämänsä aikana. En kadu asiaa, mielestäni sai ihan mitä ansaitsi.
Kannattaa nyt miettiä ihan tarkkaan, kuinka rajuihin toimenpiteisiin tuosta ryhtyy. 15-vuotias ei ole enää lapsi. Suojaikäraja on tietysti 16, mutta ei kiinnostuminen ainakaan minun mielestäni tarkoita heti seksiä.
Lasu.