Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kaverin ruma lapsi

Vierailija
08.05.2020 |

Miten suhtautua?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"MeidÀn Jormaliisasta tulee isona missi."

Vierailija
22/29 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

6/5 ja pari alapeukkua

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6/5 ja pari alapeukkua

Tarkottaa mitÀ? 6 jaettuna viidellÀ?

Vierailija
24/29 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄlkÀÀ nyt v i ttu uskoko kaikkiin provoihin mitĂ€ tĂ€nne tehdÀÀn 😆

Vierailija
25/29 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mitÀ se sinua haittaa?

Vierailija
26/29 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ikÀvÀÀ kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!

Ei kai se mitÀÀn haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ÀÀneen sanomista.

Ei mielipiteet ole tosiasioita. LisÀksi ilkeyttÀ on huono perustella rehellisyydellÀ.

Vierailija
27/29 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EpĂ€siisti ulkomuoto lapsessa on ikĂ€vĂ€mpÀÀ, mutta pakko on sekin myöntÀÀ, ettei kaikki lapset ole mitÀÀn kiiltokuvia.  Mua tökki kovasti se, ettĂ€ lupauduin kummiksi ja vauva oli iso ja lihava.  Painoi niin etten jaksanut sylissĂ€ pitÀÀ.  Jo synnĂ€rillĂ€ kun kĂ€vin katsomassa, niin ajattelin ettĂ€ voi ei.  EihĂ€n se lapsen vika ole mitenkÀÀn, tottahan se on.  EnkĂ€ nyt sanoisi, ettĂ€ vanhempienkaan.  Ei kai kukaan ennen lapsen hankintaa mieti, ettĂ€ mitĂ€ jos se tuleva saakin sitten meistĂ€ ne rumimmat puolet.  Kun ei sitĂ€ voi itse mÀÀrĂ€tĂ€.

Tuonkin lapsen vanhemmat on molemmat sellaisia "sukulihavia," eli lihavuusgeenit molemmilta puolilta.  

Ja rumasta lapsesta voi tulla kaunis isompana.  Piirteet muuttuu sitĂ€ mukaa kun kasvaa ja vuodet muovaa ulkonĂ€köÀ.  

Joskus kun on lehdissĂ€ esitelty missien lapsuuskuvia, niin ei niistĂ€ kyllĂ€ monistakaan olisi uskonut, ettĂ€ tuosta vielĂ€ missi tulee.  Ihan tavallisen ja arkisen nĂ€köisiĂ€ muksuja. 

Vierailija
28/29 |
08.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ikÀvÀÀ kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!

Ei kai se mitÀÀn haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ÀÀneen sanomista.

TÀÀ! MinÀ en vaan voi kÀsittÀÀ ettÀ miks aikuisten ulkonÀköÀ voi arvostella ihan surutta,mutta lapsen ei?! Se nyt vaan on tosiasia ettÀ osa lapsista on todella rumia! Jos on isÀ esim ruma, ja lapsi saa isÀn geenit,niin isÀÀ on ok arvostella, mutta jostain syystÀ saman nÀköstÀ lasta ei saa? Voisko joku selittÀÀ?

Vierailija
29/29 |
08.10.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ olin ruma lapsi! Synnyin 60-luvulla ja isosiskoni oli kuin nukke, kastamassa ollut pappikin ihasteli.

MinĂ€ olin isopĂ€inen, keltainen, oksenteleva ja ripuloiva hirviö.

Serkkuni lohdutti ÀitiÀmme: Minusta tÀmmöset rumat vaavat on paljo mukavamapia.

Olen kertonut tÀmÀn varmaan useasti, mutta niinhÀn tuo aloittajakin teki.

Rumuudesta yleensĂ€: Olin ihan melko nĂ€tti siinĂ€ pÀÀlle kahdenkymmenen ja jonnekin tuonne  40-ikĂ€vuoteen saakka. sitĂ€ ennen ja sen jĂ€lkeen olen taas ollut ruma.

Jees, minulla sama juttu. Tosin yksi aamupostinjakaja kehui viikko sitten kauniiksi. Ei ollut alkuperĂ€inen...😂😂

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn neljÀ kolme