Kaverin ruma lapsi
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
6/5 ja pari alapeukkua
Tarkottaa mitä? 6 jaettuna viidellä?
Älkää nyt v i ttu uskoko kaikkiin provoihin mitä tänne tehdään 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ikävää kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!
Ei kai se mitään haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ääneen sanomista.
Ei mielipiteet ole tosiasioita. Lisäksi ilkeyttä on huono perustella rehellisyydellä.
Epäsiisti ulkomuoto lapsessa on ikävämpää, mutta pakko on sekin myöntää, ettei kaikki lapset ole mitään kiiltokuvia. Mua tökki kovasti se, että lupauduin kummiksi ja vauva oli iso ja lihava. Painoi niin etten jaksanut sylissä pitää. Jo synnärillä kun kävin katsomassa, niin ajattelin että voi ei. Eihän se lapsen vika ole mitenkään, tottahan se on. Enkä nyt sanoisi, että vanhempienkaan. Ei kai kukaan ennen lapsen hankintaa mieti, että mitä jos se tuleva saakin sitten meistä ne rumimmat puolet. Kun ei sitä voi itse määrätä.
Tuonkin lapsen vanhemmat on molemmat sellaisia "sukulihavia," eli lihavuusgeenit molemmilta puolilta.
Ja rumasta lapsesta voi tulla kaunis isompana. Piirteet muuttuu sitä mukaa kun kasvaa ja vuodet muovaa ulkonäköä.
Joskus kun on lehdissä esitelty missien lapsuuskuvia, niin ei niistä kyllä monistakaan olisi uskonut, että tuosta vielä missi tulee. Ihan tavallisen ja arkisen näköisiä muksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ikävää kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!
Ei kai se mitään haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ääneen sanomista.
Tää! Minä en vaan voi käsittää että miks aikuisten ulkonäköä voi arvostella ihan surutta,mutta lapsen ei?! Se nyt vaan on tosiasia että osa lapsista on todella rumia! Jos on isä esim ruma, ja lapsi saa isän geenit,niin isää on ok arvostella, mutta jostain syystä saman näköstä lasta ei saa? Voisko joku selittää?
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ruma lapsi! Synnyin 60-luvulla ja isosiskoni oli kuin nukke, kastamassa ollut pappikin ihasteli.
Minä olin isopäinen, keltainen, oksenteleva ja ripuloiva hirviö.
Serkkuni lohdutti äitiämme: Minusta tämmöset rumat vaavat on paljo mukavamapia.
Olen kertonut tämän varmaan useasti, mutta niinhän tuo aloittajakin teki.
Rumuudesta yleensä: Olin ihan melko nätti siinä päälle kahdenkymmenen ja jonnekin tuonne 40-ikävuoteen saakka. sitä ennen ja sen jälkeen olen taas ollut ruma.
Jees, minulla sama juttu. Tosin yksi aamupostinjakaja kehui viikko sitten kauniiksi. Ei ollut alkuperäinen...😂😂
"Meidän Jormaliisasta tulee isona missi."