Kaverin ruma lapsi
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
6/5 ja pari alapeukkua
Tarkottaa mitÀ? 6 jaettuna viidellÀ?
ĂlkÀÀ nyt v i ttu uskoko kaikkiin provoihin mitĂ€ tĂ€nne tehdÀÀn đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ikÀvÀÀ kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!
Ei kai se mitÀÀn haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ÀÀneen sanomista.
Ei mielipiteet ole tosiasioita. LisÀksi ilkeyttÀ on huono perustella rehellisyydellÀ.
EpÀsiisti ulkomuoto lapsessa on ikÀvÀmpÀÀ, mutta pakko on sekin myöntÀÀ, ettei kaikki lapset ole mitÀÀn kiiltokuvia. Mua tökki kovasti se, ettÀ lupauduin kummiksi ja vauva oli iso ja lihava. Painoi niin etten jaksanut sylissÀ pitÀÀ. Jo synnÀrillÀ kun kÀvin katsomassa, niin ajattelin ettÀ voi ei. EihÀn se lapsen vika ole mitenkÀÀn, tottahan se on. EnkÀ nyt sanoisi, ettÀ vanhempienkaan. Ei kai kukaan ennen lapsen hankintaa mieti, ettÀ mitÀ jos se tuleva saakin sitten meistÀ ne rumimmat puolet. Kun ei sitÀ voi itse mÀÀrÀtÀ.
Tuonkin lapsen vanhemmat on molemmat sellaisia "sukulihavia," eli lihavuusgeenit molemmilta puolilta.
Ja rumasta lapsesta voi tulla kaunis isompana. Piirteet muuttuu sitÀ mukaa kun kasvaa ja vuodet muovaa ulkonÀköÀ.
Joskus kun on lehdissÀ esitelty missien lapsuuskuvia, niin ei niistÀ kyllÀ monistakaan olisi uskonut, ettÀ tuosta vielÀ missi tulee. Ihan tavallisen ja arkisen nÀköisiÀ muksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ikÀvÀÀ kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!
Ei kai se mitÀÀn haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ÀÀneen sanomista.
TÀÀ! MinÀ en vaan voi kÀsittÀÀ ettÀ miks aikuisten ulkonÀköÀ voi arvostella ihan surutta,mutta lapsen ei?! Se nyt vaan on tosiasia ettÀ osa lapsista on todella rumia! Jos on isÀ esim ruma, ja lapsi saa isÀn geenit,niin isÀÀ on ok arvostella, mutta jostain syystÀ saman nÀköstÀ lasta ei saa? Voisko joku selittÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olin ruma lapsi! Synnyin 60-luvulla ja isosiskoni oli kuin nukke, kastamassa ollut pappikin ihasteli.
MinÀ olin isopÀinen, keltainen, oksenteleva ja ripuloiva hirviö.
Serkkuni lohdutti ÀitiÀmme: Minusta tÀmmöset rumat vaavat on paljo mukavamapia.
Olen kertonut tÀmÀn varmaan useasti, mutta niinhÀn tuo aloittajakin teki.
Rumuudesta yleensÀ: Olin ihan melko nÀtti siinÀ pÀÀlle kahdenkymmenen ja jonnekin tuonne 40-ikÀvuoteen saakka. sitÀ ennen ja sen jÀlkeen olen taas ollut ruma.
Jees, minulla sama juttu. Tosin yksi aamupostinjakaja kehui viikko sitten kauniiksi. Ei ollut alkuperĂ€inen...đđ
"MeidÀn Jormaliisasta tulee isona missi."