Kaverin ruma lapsi
Kommentit (29)
IsÀ puutarhatonttu tai simpanssi?
Miksi sinun pitÀisi suhtautua asiaan jotenkin, eihÀn lapsen ulkonÀkö ole sinun ongelmasi.
No ihminenhÀn se on rumakin. Ihan normaalisti suhtautuisin. Joskus kyllÀ nÀin lapsen, joka nÀytti minikokoiselta Mr. Beanilta. Silloin meinasi naurattaa.
Tuukka on ruma poika! Emman isoveli. Tosin vanhemmatkin on rumia joten sieltÀ ne geenit tulleet. Kamalat Mari ja Jonas.
Minusta on ikÀvÀÀ kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!
Postaako someen lapsen kuvia? YleensÀ rumien lasten vanhemmat ei postaa kuvia lapsistaan.
MinÀ olin ruma lapsi! Synnyin 60-luvulla ja isosiskoni oli kuin nukke, kastamassa ollut pappikin ihasteli.
MinÀ olin isopÀinen, keltainen, oksenteleva ja ripuloiva hirviö.
Serkkuni lohdutti ÀitiÀmme: Minusta tÀmmöset rumat vaavat on paljo mukavamapia.
Olen kertonut tÀmÀn varmaan useasti, mutta niinhÀn tuo aloittajakin teki.
Rumuudesta yleensÀ: Olin ihan melko nÀtti siinÀ pÀÀlle kahdenkymmenen ja jonnekin tuonne 40-ikÀvuoteen saakka. sitÀ ennen ja sen jÀlkeen olen taas ollut ruma.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ikÀvÀÀ kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!
Ei kai se mitÀÀn haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ÀÀneen sanomista.
Se on kuin norsu olohuoneessa. Ei oikein kehtaa puhua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mitÀÀn haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ÀÀneen sanomista.
TiesithÀn ettÀ kauneus on katsojan silmÀssÀ.
Miksi ylipÀÀtÀÀn puhua lapsen ulkonÀöstÀ? PidÀt mölyt mahassasi ja kohentakaa tilanne siistillÀ ulkoasulla niin ei sÀrje sinunkaan silmiÀ. ItseÀni ÀrsyttÀÀ tyttölasten roikkuvat ja sekaiset hiukset, mietin ettÀ minkÀlaisia hampuusivanhempia sellaisilla lapsilla on. Mutta lapsi ei ole ruma koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuukka on ruma poika! Emman isoveli. Tosin vanhemmatkin on rumia joten sieltÀ ne geenit tulleet. Kamalat Mari ja Jonas.
TÀmÀ se jaksaa haukkua jotain tuttavaperhettÀÀn tÀÀllÀ. Ihme, ettei ole vielÀ bannattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiesithÀn ettÀ kauneus on katsojan silmÀssÀ.
Tiesin. Juuri siksi mielestÀni kellÀ tahansa on oikeus pitÀÀ ketÀ tahansa myös rumana.
Minun serkku nÀytti lapsena ihan kalalta mutta siitÀ tulikin tosi kaunis.
En tiedÀ miten liittyy mihinkÀÀn, halusin vain sanoa.
ĂlĂ€ tapaa, jos inhottaa tavata. Ajattele sisĂ€istĂ€ kauneutta, ulkoinen ei ole kaikki. Lapsia ei pidĂ€ arvioida ulkoisesti kuten jotkut aikuisia, mutta ehkĂ€ koet silti epĂ€miellyttĂ€vĂ€ksi jonkin tekijĂ€n. EhkĂ€ kaikki ihmissuhteet eivĂ€t vain toimi enÀÀ, yhtĂ€kkiĂ€ kaverilla on lapsi, joka onkin hyvin erityyppinen kuin mihin olet tottunut (vaikka luonteeltaan). Joskus joidenkin lapsi saa riehua vapaasti, jolloin muut eivĂ€t halua kylÀÀn, silloinkin ystĂ€vĂ€yys voi jÀÀdĂ€. Ota etĂ€isyyttĂ€, tai sano ettĂ€ koet lapsen epĂ€miellyttĂ€vĂ€ksi ja Ă€iti suuttuu, hĂ€n ei ymmĂ€rtĂ€isi sitĂ€ pointtia todennĂ€köisesti.
Tosiaan tÀssÀ taas nÀkee miten sairasta sakkia Av:lla liikkuu. Hyi.
NÀytÀ ristinmerkkiÀ.