Kaverin ruma lapsi
Kommentit (29)
Miksi sinun pitäisi suhtautua asiaan jotenkin, eihän lapsen ulkonäkö ole sinun ongelmasi.
No ihminenhän se on rumakin. Ihan normaalisti suhtautuisin. Joskus kyllä näin lapsen, joka näytti minikokoiselta Mr. Beanilta. Silloin meinasi naurattaa.
Tuukka on ruma poika! Emman isoveli. Tosin vanhemmatkin on rumia joten sieltä ne geenit tulleet. Kamalat Mari ja Jonas.
Minusta on ikävää kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!
Postaako someen lapsen kuvia? Yleensä rumien lasten vanhemmat ei postaa kuvia lapsistaan.
Minä olin ruma lapsi! Synnyin 60-luvulla ja isosiskoni oli kuin nukke, kastamassa ollut pappikin ihasteli.
Minä olin isopäinen, keltainen, oksenteleva ja ripuloiva hirviö.
Serkkuni lohdutti äitiämme: Minusta tämmöset rumat vaavat on paljo mukavamapia.
Olen kertonut tämän varmaan useasti, mutta niinhän tuo aloittajakin teki.
Rumuudesta yleensä: Olin ihan melko nätti siinä päälle kahdenkymmenen ja jonnekin tuonne 40-ikävuoteen saakka. sitä ennen ja sen jälkeen olen taas ollut ruma.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ikävää kun aikuinen ihminen haukkuu lasta rumaksi, koulukiusaaja touhua!
Ei kai se mitään haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ääneen sanomista.
Se on kuin norsu olohuoneessa. Ei oikein kehtaa puhua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mitään haukkumista ole jos lapsi tosiaan on ruma. Se on vaan tosiasian ääneen sanomista.
Tiesithän että kauneus on katsojan silmässä.
Miksi ylipäätään puhua lapsen ulkonäöstä? Pidät mölyt mahassasi ja kohentakaa tilanne siistillä ulkoasulla niin ei särje sinunkaan silmiä. Itseäni ärsyttää tyttölasten roikkuvat ja sekaiset hiukset, mietin että minkälaisia hampuusivanhempia sellaisilla lapsilla on. Mutta lapsi ei ole ruma koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuukka on ruma poika! Emman isoveli. Tosin vanhemmatkin on rumia joten sieltä ne geenit tulleet. Kamalat Mari ja Jonas.
Tämä se jaksaa haukkua jotain tuttavaperhettään täällä. Ihme, ettei ole vielä bannattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesithän että kauneus on katsojan silmässä.
Tiesin. Juuri siksi mielestäni kellä tahansa on oikeus pitää ketä tahansa myös rumana.
Minun serkku näytti lapsena ihan kalalta mutta siitä tulikin tosi kaunis.
En tiedä miten liittyy mihinkään, halusin vain sanoa.
Älä tapaa, jos inhottaa tavata. Ajattele sisäistä kauneutta, ulkoinen ei ole kaikki. Lapsia ei pidä arvioida ulkoisesti kuten jotkut aikuisia, mutta ehkä koet silti epämiellyttäväksi jonkin tekijän. Ehkä kaikki ihmissuhteet eivät vain toimi enää, yhtäkkiä kaverilla on lapsi, joka onkin hyvin erityyppinen kuin mihin olet tottunut (vaikka luonteeltaan). Joskus joidenkin lapsi saa riehua vapaasti, jolloin muut eivät halua kylään, silloinkin ystäväyys voi jäädä. Ota etäisyyttä, tai sano että koet lapsen epämiellyttäväksi ja äiti suuttuu, hän ei ymmärtäisi sitä pointtia todennäköisesti.
Tosiaan tässä taas näkee miten sairasta sakkia Av:lla liikkuu. Hyi.
Näytä ristinmerkkiä.