Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne oikein

Vierailija
08.05.2020 |

Että puoliso käskee hankkiutumaan hoitoon lapsemme kuullen jos minulla on huono päivä?
Vituttaa niin, että päässä suhisee kun toinen käskee menemään hoitoon, jotta saisin mielenterveysongelmani selätettyä. Ongelmana tässä on se, etten ole taloudessamme ainoa joka saisi hakea apua ongelmiinsa. Huh, mikä perjantai!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
2/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinulla on tarve mennä hoitoon, niin ihan kohteliasta että mies muistuttaa siitä, jos et itse käsitä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ne mielenterveysongelmat johtuvat ihan vain siitä, että puoliso on alkoholisti? Pitkä selvä jakso takana, mutta silti hankaluuksia parisuhteessa, kun konfliktia pukkaa tuon tuosta.

On kohtuutonta heittää tuollaisia vaatimuksia mun mielestä jos ei itsekään hakeudu hoitoon. Ikinä en itse huutaisi hänelle lapsemme kuulleen tuollaista.

Vierailija
4/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä riidellä lapsen kuullen, ne jutut kuulee moni muukin. itse kirjoitin lapsena koulussa  aineita kotiasioista, opettaja vielä luki ne koko luokalle.

Vierailija
5/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä(kin) tilanne olisi ollut väistettävissä, jos olisit hakeutunut itse sinne hoitoon jo aikoja sitten. Miksi et aktivoidu ja hae apua?

Itse sinä aiheutit tämän tilanteen omalla toiminnallasi, tai oikeastaan toimimattomuudellasi. Kun valitset toimintamallin, valitset myös seuraukset.

Vierailija
6/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista hoitoa tarkoittaa? Jos tarkoittaa sellaista hoitoa mitä jotkut tarkoittaa tuota sanoessaan niin se ei todennäköisesti auta vaan päinvastoin. Hoito joka olisi joku poliklinikkakäynti tai terapia tai turvallinen lääkitys voisikin auttaa.

Vierailija
7/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuisin mielelläni mutta en pysty maksamaan yksityiselle tällä hetkellä tunnin terapiasessiosta 60€/tunti. Julkiselle ei nyt pääse.

Olen sairastunut masennukseen, mutta senkin olen tietysti palstalaisten mukaan itse aiheuttanut. Täältähän ei vertaistukea heru vaan syyttelyitä sitäkin enemmän.

Ap

Vierailija
8/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pidä riidellä lapsen kuullen, ne jutut kuulee moni muukin. itse kirjoitin lapsena koulussa  aineita kotiasioista, opettaja vielä luki ne koko luokalle.

Kyllä minä tämän tiedän erittäin hyvin. Itsekin riitaisessa perheessä elänyt lapsuuden.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi