Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri näytti kuvaa kakarastaan ja ihastuneella äänellä "kato, eiks ookki ihana"

Vierailija
08.05.2020 |

Kuvassa joku pari vuotias taapero jolla räkätauti. Vilkaisin kuvaa ja sanoin kyllästyneesti, että joo joo. Työkaveri tais pahastua

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvat on Mika Halvarin näköisiä.

Vierailija
2/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kohtelias.

Itse en näyttele lasten tai lemmikkien kuvia muille kuin niille jotka pyytävät nähdä, koska ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta. Ei muakaan juurikaan kiinnosta katsella muiden kuvia mutta aina katson kiinnostuneena ja yritän kommentoida jotain mukavaa. Niin pienellä teolla saa toiselle hyvän mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin, että työkaverisi näytti kuvan kakastaan. Olisi ollut huomattavasti hauskempaa noin laitettuna. 

Vierailija
4/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen noi tilanteet semmoisena, että näin ihmiset vaan tekee ja koska ei oo multa mitenkään pois, nii voin ihan hyvin sanoa että ”onpas söpö! Mikä sen nimi on?”tms, ja kaikilla on hyvä mieli.

Vierailija
5/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuja <3

Vierailija
6/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän aina kuvaa tahallani. Samasta syystä kun sytytän tupakan ihmispaljouden seassa.

Ihan vain provosoidakseni. Tiedän kyllä ettei työkavereita kiinnosta. Olen sellainen tosielämän trolli.

Katselen myös että miten reagoi ja naureskelen mielessäni.

Teen pätkätöitä ja oikeastihan minulla ei edes ole lasta. Näytän siskon lasten kuvia :D

Vierailija
7/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vauvat on Mika Halvarin näköisiä.

Ei, vaan virtahevon.

Vierailija
8/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ap töykeä.

Vierailija
9/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ihmisiä jotka esittelevät persehedelmiensä kuvia. EVVK.

Vierailija
10/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa mitään irti kenenkään ihanuudesta pelkän kuvan perusteella.

Näissäkin asioissa kokonaisuus ratkaisee, jos tunnen esim. lapsen henkilökohtaisesti ja tuntien hänen luonteensa, saatan pitää häntä söpönä ja sitä kautta ne kuvatkin puhuttelevat eri tavalla.

Vierailija
11/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei kiinnosta muiden lapet vähääkään. Yritän kuitenkin kommentoida voi onpa söpö/Onpa muikea ilme/voi kun on söpö tuon myssynsä kanssa tmsp. Oikeasti tekisi mieli sanoa, että ei kiinnosta.

Vierailija
12/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulle ei kukaan näyttele moisia kuvia. Välttelen lisääntyneitä tuttujani muutenkin.

Vierailija
13/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti toisten kuvat tai ei, voi silti vastata kohteliaasti. Itse en kyllä esittele lasteni kuvia, varsinkaan noilla saatesanoilla, jos en tiedä että työkaveri on kiinnostunut. Sama pätee myös koiran kuviin. Mut jos joku esittelee, en nää mitään syytä olla törkeä...

Vierailija
14/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa pitää otta sellainen "oiii kuinka söpö!" huudahdus muutaman oktaavin korkeammalta kuin normi äänesi on.

Minusta ihmisten vauvat ei ole söpöjä. 

Eläinten yleensä on kun ovat pörröisiä.

Vierailija
15/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiko tuossa ole sama kuin yksityisasioissa yleensakin. Jos niita harvakseltaan naytetaan ihan jees, mutta ihmiset jotka floodaa tyopaikan kahvipoytaan kaiken mahdollisen laheisistaan (yleensa ylistavaan savyyn), joita muut eivat ole koskaan tavanneet saati tunne, ovat hieman rasittavia. Tosin kokemukseni mukaan aika monet floodaajat ei oikeastaan edes jaa odottelemaan sita palautetta vaan menevat juttujensa kanssa eteenpain kuin juna. Sita voi sitten vaan sulkea korvansa.

Vierailija
16/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikeuksia keksiä mitä sanoa jos joku näyttää mukuloidensa kuvia, kun missään nimessä en ala ihastella mutta ei oikein viitsi tokaista pelkää jaatakaa. Oon sitte hyvin neutraalisti vaan kysynyt että kuinka vanha tuo on...

Miksi niitä kuvia pitää näytellä toisille?? Eri asia jos joku pyytää nähdä. Joillakin äideillä on jokin paha harha päässä, kuvittelevat vissiin että se oma lapsi on jotenkin erityislaatuinen ja koko maailma on siitä kiinnostunut. Mistä tämä harha johtuu?