Miksi tyttöystävä ei ole julkaissut minusta yhtään kuvaa facebookissa?
Hän on facebookissa suht aktiivinen. Julkaisuja on vähintään 1-2 kertaa kuukaudessa. Jos ollaan jossain lomareissulla, niin hän ei koskaan kerro monikossa, että ollaan reissussa. Vaan tyyliin olen niin ansainnut tämän loman. Ja jostain skumppalasista kuva perään. Mutta sitten jos hän on joidenkin tyttökavereiden kanssa reissussa, niin silloin julkaistaan aktiivisesti kuvia kaverista jne. Ollaan seurusteltu 2 vuotta. Pitäisikö tästä tulkita jotain? Vai onko vain niin, että hän ei halua sotkea mitään parisuhdejuttuja facebookiin eli pitää sen siltä osin vapaana. Olen kyllä asiassa vähän yrittänyt puhua, mutta näkee että toinen ei halua aiheesta keskustella, niin olen jättänyt sen sitten siihen. Ajatuksella, että tehköön hän mitä haluaa facebookissa. Minä kyllä aina välillä julkaisen kuvia hänestä. En tosin tägää, enkä voisikaan, kun hänellä on jokin tägäyskielto. Voin kuitenkin silloin tällöin etunimellä mainita. Mutta ei tämä nyt mikään ihmeellinen asia ole, mutta sen verran kuitenkin, että vähän vaivaa mieltä.
Kommentit (19)
Sama juttu oli mulla. Voisin olla tuon aloituksen itsekin kirjoittanut, paitsi nyt olisi jo exästä kyse.
Kuka enää edes käyttää facebookia?
Olet sen mielestä ei niin hyvännäköinen. Sillä nainen todellakin haluaa esitellä hyvännäköistä miestä naiskavereilleen näyttääkseen miten on sellaisen saaliin saanut ja aiheuttaakseen kateutta.
Olen pahoillani, mutta niin se vaan on. Koska muuten naisesi on aktiivikäyttäjä, ei tätä selitä mikään ettei halua jakaa somessa asioita.
Se tietää, ettet ole se oikea. Olisi iso työ poistella kuvia, missä olet. Tai lomakuvat pilalla, missä sun naamas näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin Suomessakin pari miljoonaa? Aika moni palveluntuottaja, puskaradio, kirppikset jne. on Facebookissa. Että vaikka ei itse facebookissa aktiivinen olisikaan, niin sieltä saa aika paljon tietoa tapahtumista jne.
Lyhykäisyydessään vastaus on tämä. Minä en rakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Lyhykäisyydessään vastaus on tämä. Minä en rakastanut.
Mulla on kanssa vähän sama tunne. Koska kyllä sinä nyt seurustelukumppanista julkaisisit kuvia, jos olisit edes ihastunut. Vai voiko olla niin, että on tiukka linja yksityisyyteen miehen osalta? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin Suomessakin pari miljoonaa? Aika moni palveluntuottaja, puskaradio, kirppikset jne. on Facebookissa. Että vaikka ei itse facebookissa aktiivinen olisikaan, niin sieltä saa aika paljon tietoa tapahtumista jne.
On totta, että FB on tärkeä somekanava mainostajille. Mutta jos puhutaan ns. yksityisistä ihmisistä, niin alle kolmekymppiset ovat jo siirtyneet muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta, että FB on tärkeä somekanava mainostajille. Mutta jos puhutaan ns. yksityisistä ihmisistä, niin alle kolmekymppiset ovat jo siirtyneet muualle.
Miten tämä nyt liittyy yhtään mitenkään aloittajan kysymykseen?
Sun berse ei ole tarpeeksi ulottuva eikä huulet tarpeeksi törröllään.
Itsekään en haluaisi laittaa kuvia toisesta. Ja tosi iso kynnys olisi muuttaa profiilitietoihin parisuhdestatusta. Haluan pitää yksityisyyden toiselle ja itselle. Eikä koskaan voi olla varma kestääkö suhde. Vaikka toinen olisi hyvännäköinen en laittaisi kuvia. Jotenkin kokisin nolona jos suhde loppuisikin.
Kas, kun hetkeä aiemmin tuli aloitus miten mies ei julkaise hääkuvaa somessa. Liekö sama ap kummassakin.
Jos tämä on totta, niin tottavie olisin huolissani. Eikä tuntuisi kivalta.
Mun mielestä on siis hiukan hälyttävää. Onko oikeasti esim uskollinen vai haluaako pitää ns. ovet avoinna muille?
Kyllä minä ainakin kysyin suoraan, ja sanoisin, että oikeasti alkaa vaivaamaan. Ei ole normaalia käyttämistä parisuhteessa, jos toiseen on rakastunut. Edelleenkin huomioiden sen, että sinne kuitenkin suht usein jotain päivittää.
Vierailija kirjoitti:
Kas, kun hetkeä aiemmin tuli aloitus miten mies ei julkaise hääkuvaa somessa. Liekö sama ap kummassakin.
Huomasin sen, siitä sainkin ajatuksen tehdä myös oman aloituksen aiheesta. Asia on vaivannut minua jo pidempään. Mutta siitä siis kimmoke täällä avautumiseen. Ap (ja eri kuin hääkuva somessa ketju).
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin tottavie olisin huolissani. Eikä tuntuisi kivalta.
Mun mielestä on siis hiukan hälyttävää. Onko oikeasti esim uskollinen vai haluaako pitää ns. ovet avoinna muille?Kyllä minä ainakin kysyin suoraan, ja sanoisin, että oikeasti alkaa vaivaamaan. Ei ole normaalia käyttämistä parisuhteessa, jos toiseen on rakastunut. Edelleenkin huomioiden sen, että sinne kuitenkin suht usein jotain päivittää.
Mulla on kanssa vähän sellainen tunne, että halutaan pitää ovet vähän avoinna. Ei haluta sitoutua suhteeseen. Ei mahdollisesti haluta näyttää kuvia poikaystävästä (minusta), koska jotenkin hävetään tai häntä ei haluta näyttää entisille poikaystäville? ap.
En kyllä itsekään välttämättä julkaisisi miesystävästä mitään kuvia, mutta en kyllä olisi kuin koko miestä ei olisikaan jos postaisisin jotain jossa kyse yhdessä vietestystä ajasta.
Ei taida sinun kanssasi olla tosissaan tms vaikka noin muutoin en lähtisi tekemään mitään päätelmiä fbkäyttäytymisestä, niin jos ollaa yhdessä kavereiden kanssa pitämässä hauskaa, mutta ei koskaan poikaystävän niin kertoohan se jotain..
Jos se pelkää että eroatte ja joutuu sitten siivoamaan seinän sun kuvista?
Oletko itse aktiivinen ko. kanavassa? Yksityisyysnäkökulma tuli ensimmäisenä mieleen. Ehkä halua jakaa nettiin vain tietyn osan itsestään ja sellaisten kanssa, jotka myös tuottavat omaa sisältöä samaan kanavaan.
Mikset ota puheeksi? Sillä selviää.
Taidat olla boomer tai palstan hopeakettu? Ainakaan nuoret ihmiset eivät enää julkaise kuvia Facebookissa, koska se on vanhanaikaista.