Miksi jotkut pitävät lippalakin lisäksi vielä huppuakin päässä?
Vaikka ei olisi erityisen kylmä? Se näyttää vähän oudolta.
Kommentit (20)
Kat ne yrittävät siten peitellä vähäistä älyään. Ennen sanottiin, että jos on kaksi päähinettä päässä yhtä aikaa, niin lakkaa kasvamasta. Minua hämmästyttää jatkuvasti, kun aikuisetkin miehet istuvat lippalakki tai myssy päässä asiallisissa telkkarihaastatteluissa. Lienevätkö lukutaidottomia, kun päähinedirektiivi ei ole hallussa?
Erityisherkkyyksiä valolle, äänille, kuumuudelle?
Vierailija kirjoitti:
Kat ne yrittävät siten peitellä vähäistä älyään. Ennen sanottiin, että jos on kaksi päähinettä päässä yhtä aikaa, niin lakkaa kasvamasta. Minua hämmästyttää jatkuvasti, kun aikuisetkin miehet istuvat lippalakki tai myssy päässä asiallisissa telkkarihaastatteluissa. Lienevätkö lukutaidottomia, kun päähinedirektiivi ei ole hallussa?
Ai kauheeta. Onneksi sanoit niille kaikille suorat sanat tätä kautta. Perustapa vaihteeksi ketju syömisestä lakki päässä niin päästään kaikki raivoamaan eikä pelkästään sinä. Entäs ne paljaat nilkat????????????????? Joogahousut joogan ulkopuolella??????????????????????????????????????????????
Päihteiden käyttö ilmaistaan muille?
Ettei tuule niskaan. Millainen ihminen kyselee näin typeriä?
Eilen oltiin miehen kanssa puistossa kävelemässä. Minulla oli kaunis kevytpusero ja pitkä hame, miehellä kauluspaita ja siistit housut. Nautittiin lämmöstä.
Vastaan tuli koko iltapäivän aikana monta miestä jolla oli pikumustat vaellusvaatteet ja maiharit, päässä musta lippis ja huppari, vielä isot aurinkolasit. Jotkut heistä olivat pyöräilijöitä jotka menivät hurjaa vauhtia.
Ei kyllä kovin normaalilta vaikuta.
Jokainen tekee mitä huvittaa mutta jotka on ihan selkeästi pielessä kun lähes helteessä pukeudutaan noin. Mä liitän tota tyyliä ahdistukseen ja suorittamiseen. Joku nykyajan henki. Se viestii siitä että haluan eristäytyä enkä huomioit ketään muita.
Tämä oli nyt vaa havantoni...älkää hirttäkö mua.
AP on täysin oikeassa. Ei voi kuin ihmetellä! Suomessa aina välillä tupsahtaa jotain ihmetrendejä, kohta kaikki ovat toisensa kopiota.
itse ihmettelen ap.n kaltaisia folio hatun käyttäjiä
Ap taisi jäädä lapsena ilman hupparia ja kaikilla kavereilla oli. Ap se vaan joutui tyytymään pelkkään lippalakkiin. Nyyh.
Siis miksi huppari ja lippis ovat suomalaisille niin pyhiä?! Miksi ihannoitte tätä jenkkiläistä tyyliä? Voisko joku avaa tätä mulle? Rumaa se on!
Mä en käsitä miksi tämä amerikkalainen kulttuuri on näin iskostunut suomalaisiin, myös tiedemaailmassa. Mä niin toivon että europpalainen tyyli tulisi takaisin. Ällöttää tämä hampurilaisverkkari kulttuuri.
Itse saatan käyttää huppua jopa fedoran kanssa. Saattaa näyttää muiden silmiin typerältä, mutta aivan sama. Itselle kuitenkin tuntuu mukavimmalta toimia niin ja eipä siitä kenellekään ulkopuoliselle mitään haittaa tai vaaratilanteitakaan aiheudu. Ei kiinnosta yhtään, onko trendikästä vai ei.
Mä pukeudun noin pihatöihin. Ihoni on tosi herkkä auringolle, joten suojaudun siltä. Kaupungille ei kyllä pukeutuisi noin, näyttää niin tyylittömältä. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä pukeudun noin pihatöihin. Ihoni on tosi herkkä auringolle, joten suojaudun siltä. Kaupungille ei kyllä pukeutuisi noin, näyttää niin tyylittömältä. :)
No tää on ihan eri juttu ja täysin normaalia!! Mut se että ruokakauppaan tullaan ton näköisinä on aika pelottavaa täällä Helsingissä.
Eilen ei ollut helle ainakaan rannikolla.
T. Etelä-Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Eilen oltiin miehen kanssa puistossa kävelemässä. Minulla oli kaunis kevytpusero ja pitkä hame, miehellä kauluspaita ja siistit housut. Nautittiin lämmöstä.
Vastaan tuli koko iltapäivän aikana monta miestä jolla oli pikumustat vaellusvaatteet ja maiharit, päässä musta lippis ja huppari, vielä isot aurinkolasit. Jotkut heistä olivat pyöräilijöitä jotka menivät hurjaa vauhtia.
Ei kyllä kovin normaalilta vaikuta.
Jokainen tekee mitä huvittaa mutta jotka on ihan selkeästi pielessä kun lähes helteessä pukeudutaan noin. Mä liitän tota tyyliä ahdistukseen ja suorittamiseen. Joku nykyajan henki. Se viestii siitä että haluan eristäytyä enkä huomioit ketään muita.
Tämä oli nyt vaa havantoni...älkää hirttäkö mua.
Kuinka lämmin on lähes helle? Ehkä pyöräilijöillä oli kuitenkin kylmä ja hameessa on muutenkin paha pyöräillä. Miehistä nyt varsinkin. Sen lisäksi aurinkolasit suojaavat silmiä ja hattu tai lippis päätä auringolta. Musta taas on väri jota löytyy joka kaupasta oli vaate melkein mitä mallia tahansa.
Ei saada tuntomerkkejä tai jää kameraan kunnon kuvaa esim hiusten väri, kasvot.
Koska eivät ole lukeneet päähinedirektiiviä.