Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä typerää minääni!

luuseri
07.05.2020 |

Maailman yksinkertaisin työ ja silti en osaa sitä vaan mokailen ja saan itkukohtauksen kun huomaan että nyt meni taas pieleen ja en varmasti nuku ensi yönä ollenkaan. Jos en edes yksinkertaisessa työssä pärjää niin mitä se kertoo muutakuin että minusta ei ole yksinkertaisesti yhtään mihinkään ja näin ollen mitä järkeä minun on elää täällä kun ihmisarvo on vaan jos pystyy työhön eikä rahaa saa muuten eikä kelaa lasketa koska niillä rahoilla ei elä eikä toimeentulotukeakaan saa ja ilman rahaa ei voi elää.

Aivan sama minä olen oikeasti täydellinen ihmis paska luuseri!!!!!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Sinulla vain on stressiä ja hermostut itseesi normaalia enemmän. Se menee ohi.

Luonto helpottaa tuohon hyvin äkkiä. Jos et heti ole pääsemässä luontoon, niin suosittelen katsomaan esim, youtubesta luonto aiheisia videoita. Saa ajatukset pois omista kuvitelluista mokista ja normaaleista arkielämän kömmähdyksistä.

Vierailija
2/3 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, hengitä syvään.

olet tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä sisään ja sitten ulos, toista rauhallisesti uudelleen. Tunne sydämensyke, kuuntele veren kohina korvissa. Olet tässä. Kuvittele lämmin aurinko ja vieno tuuli, linnut laulaa ja on lämmin.

Kesä on tulossa, muista se.