Hankitteko täksi kesäksi kesävaatteita?
Kannattaako hankkia? Kun mihinkään ei pääse, ei edes töihin, niin yhtä hyvin voi kulkea toissavuotisissa verkkareissa? Eikä rahaakaan oikein ole ylimääräistä.
Kommentit (16)
En hanki. Viime kesänä ostin uusia, nyt ei tarvitse.
En. En hanki yhtään uutta kesävaatetta. Kaikki edellisvuotiset kelpaa.
Ja mihin niitä tarvitsisikaan?
Kukaan ei muista, oliko minulla jo se sama t-paita tai pusero ja housut jalassa jo viime kesänä.
Ja koska mitään suuria perhejuhliakaan ei ole nyt tiedossa, ei tarvitse huolehtia "parempien" vaatteidenkaan hankinnoista.
Verkkarit on uusi musta. Uusi normaali.
Meil oli matka varattu Espanjaan kesäkuulle ja ehdin jo talvella muutaman hellemekon ja sandaalit ostaa. Kun matka maaliskuussa peruttiin, meni fiilikset kesävaatteitten ostoon viemäristä alas. En sio nyt ostaa enää mitään. Loppukesästä voin katsoa löytyykö -70% rekistä jotain, mutta suunnitelmallisesti en osta yhtäkään lumppua. Harmittaa niin vietävästi ☹
Saatan ehkä tilata netistä pari kolme edullista kesäpuseroa, mutta se on vasta harkinnassa.
Kauppoihin en lähde kiertelemään kesävaateiden takia, sillä pärjään hyvin myös samoilla kuteilla joilla viime kesänäkin.
Ja on niitä muitakin rahanreikiä kuin jotkut kesävaatteet.
Jos jostain löytyy vihreät farkut, niin sellaiset vois hommata. Lippiksetkin ehkä pitäis jo päivittää tälle kesää. Paidat saa töistä.
Juhlavaatteita ei tosiaan ainakaan tarvitse.
En hanki. Mulla ei ole tapana heittää vaatteita roskikseen joka kesän ja talven jälkeen. :)
En hanki. Viime vuotuiset riittävät hyvin. Onneksi ostin lapsille viime kesän aleista tämän kesän vaatteet.
Mitään en osta kuin ruokaa, vessa- ja piirustuspaperia ennen kuin hallitus saa koronan talttumaan. Se on minun kannanottoni heidän toimilleen.
En, jos ei tule jotain yllättävää tarvetta (esim. vanhat mene rikki). Päivitin kesävaatteet viime vuonna joten sen puolesta ei ole tarvetta.
En. Jätin jo kevätvaatteet ostamatta, kevättakkia ei ollut enää, mutta huomasin etten uutta tarvinnut (vanha heitetty pois vuosi sitten) koska etätyöt, ja lenkillä/kaupassa käy ulkoilutakilla (mitä ne kaupungilla pitäisi).
Kesä menee vanhoilla vaatteilla, niistäkään tuskin niitä siistimpiä edes tulee käytettyä, kun ei ole juhlia/tapahtumia/tuskin tulee edes terassilla käytyä (en käy koronan pelossa vaikka olisi sallittua), lenkille/kauppaan kelpaa "mikä vaate vain".
Ehdin kyllä jo tammikuussa tilata mekon jolla piti mennä (peruuntuneet) yo- ja rippijuhlat kesällä, mutta onneksi on sillä tavalla neutraali, että kelpaa kyllä (vuosienkin päästä) em. kaltaisiin juhliin.
Koronakiloja kertynyt sen verran että vähän pakko :-( Ei niitä paljon tarvii, oon aiemminkin pärjännyt sillä että on ollut kahdet caprit ja 4-5 paitaa.
En varta vasten me hakemaan mutta jos jotain löytyy niin voisi uudistaa vaatekaappia, nyt on menossa jonkun verran vaatteita toiseen suuntaan
Harvoin hankin kesävaatteita, mutta tänä vuonna todennäköisesti tarvitsee. Ei taida vanhat shortsit enää mahtua.
Kirpputorit on kiinni eli en hanki, en tosin tarvitsekaan lisää.
Viime kesänä jäi kesävaatteiden ompeluja kesken niin tuleepahan tehtyä loppuun.