Miten joku voi juoda niitä Starbucksin kermavaahtokahveja?
Montakohan kaloriakin niissä on? "Kahville", niin.
Kommentit (11)
Ne on parhaita, nam nam! Mutta tosiaan kannattaa ottaa ne jälkiruoan kannalta. Itse suhtaudun siihen juomaan vähän kuin kakkupalaan. Eli juon sellaisen kun haluan hemmotella itseäni jollakin hyvällä makeisella. En usko että kukaan juo niitä normaalina aamukahvina.
Jos ne on hyvän makuisia, niin tottakai niitä juodaan, oli kaloreita tai ei.
Ihan sama pätee vaikka olueen tai muihin alkoholijuomiin.
Vierailija kirjoitti:
Ne on parhaita, nam nam! Mutta tosiaan kannattaa ottaa ne jälkiruoan kannalta. Itse suhtaudun siihen juomaan vähän kuin kakkupalaan. Eli juon sellaisen kun haluan hemmotella itseäni jollakin hyvällä makeisella. En usko että kukaan juo niitä normaalina aamukahvina.
Joo, kannattaa eliminoida jälkkäreistä ja makupaloista se pieninkin kuitu niin menee suoraan maksaan nämä fruktoosipommit.
ÖÖÖ joo. Varsinkin kun 90% suomalaisista juo sen Starbucksinsa sillä vuoden ainokaisella lomamatkallaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on hyvän makuisia, niin tottakai niitä juodaan, oli kaloreita tai ei.
Ihan sama pätee vaikka olueen tai muihin alkoholijuomiin.
Viinahan onkin niin hyvän makusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kannattaa eliminoida jälkkäreistä ja makupaloista se pieninkin kuitu niin menee suoraan maksaan nämä fruktoosipommit.
Sä kuulostat varsin hilpeältä tyypiltä 😒 Taidat olla se porukan ilopilleri 😂
Se kermavaahto mulla ainakin jää sinne kupinpohjalle, kun ei sitä pillillä imettyä saa. Onpahan vaan koristeena.
Minä juon niitä toisinaan, todellakin käy jostain kakkupalasta tai pitsasta. Kerran kuussa saatan ostaa sellaisen, kun yhdessä juomassa on helposti yli 500 kaloria.
Kalorit voi tsekata netistä jos huolestuttaa.
Samalla logiikalla voi kysyä, miten kukaan voi syödä pullaa. Sehän on vaan leivän sokerisempi versio. Miten kukaan voi päivittäin himoita pullaa, kun kalorit voi ottaa järkevämmistä lähteistä.
Ihan hyvin pystyy.