Olisinko saanut loukkaantua miehelleni?
Meillä on miehen kanssa erimielisyys siitä, olisinko saanut loukkaantua hänelle siitä, että hän sanoi lähtevänsä tunnin reissulle ostamaan tyttärellemme pyörää, mutta oli lopulta yli kolme tuntia pois. Jouduin menemään edeltä saunaan, jotta lapsemme kerkesivät mukaan ennen nukkumaan menoa ja laitoin miehelle viestiä, että menemme jo saunaan (kun en tiennyt milloin hän tulee, aikaa oli silloin mennyt 3h). Minua harmitti miehen käytös, koska itselläni ei ole tapana tehdä noin, mutta en suuttunut hänelle vaan ainoastaan olin hetken vähän vaisumpi saunassa. Mies sanoi seuraavana päivänä kaivanneensa omaa aikaa ja olleensa siksi pois ja syyttää nyt minua, että minä suutuin hänelle. Mielestäni mies olisi voinut vapaasti olla vaikka koko illan ajelulla, mutta olisin toivonut, että hän olisi kommunikoinut etukäteen, että haluaa omaa aikaa. Ainut viesti mitä hän laittoi, oli että hän ajaa vähän pidempää reittiä ja matkaan menee 30 min kauemmin.
Mies siis tuli sitten reilun kolmen tunnin päästä muina miehinä saunaan ja sanoi ”ajaneensa harhaan kaksi kertaa”. Kumpi on oikeassa, oliko minulla oikeus olla hetken loukkaantunut kun koko ilta meni tähän hänen reissunsa?
Kommentit (10)
Taisi mies tosiaan harhailla jossain. Pääsi onneks suoraan saunaan.
Sinulla on oikeus loukkaantua IHAN MISTÄ TAHANSA. Mutta miehelläsi on oikeus reagoida miten tahansa sinun loukkaantumiseesi. Olemme vapaita ihmisiä kaikki, avioliitossakin.
Jälkikäteen keksityt selitykset oman ajan tarpeesta kuulostaa aina keksityiltä. Syyttää nyt sinua siitäkin, kun itse on toiminut epänormaalisti.
Kuulostat sen verran raskaalta ihmiseltä, että en ihmettele vaikka ukko joskus jättäisi kokonaan palaamatta reissultaan.
Saat toki loukkaantua mistä tykkäät, mutta kyllä nyt meni ehkä vähän yli.. Tokihan miehesi saa viipyä kaupoilla vaikka koko illan jos ei nyt joka päivä käy missään roikkumassa.
Jos itelläs olisi mennyt jossain suunniteltua pitempään, niin tästä ei tarttis edes keskustella, se olis tietenkin ok ettet osannut ennakoida tarkasti kauanko menee.
Murjota nyt varmuuden vuoksi muutama viikko niin mies ei takuulla tee samaa virhettä uudestaan...eiku?
Hän varmaan todellakin kaipasi hetken omaa aikaa. Älä hermostu niin pienestä jos muuten luotat häneen.
Ihme vääntöä pienestä asiasta. Taitaa olla moni muukin asia pielessä teidän suhteessa?
No johan on paska suhde molemmilla.
Miksi muuten ilmoittelet miehelle meneväsi saunaan?
Mitä helvettiä nyt taas.