Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kurittaminen ns. hyvässä perheessä? (Spinoff ystävän perheen tapojen/käytäntöjen ihmettelyketjusta)

Vierailija
07.05.2020 |

Laitan eri ketjun, koska kommentit kiinnostaisi. Itsellä omakohtaista kokemusta ja huomasin, että en ole ainoa. Kurituksen ankaruuden, meillä myös vyöllä takapuolelle, kontrasti kaikkeen muuhun arkielämään oli niin oudon suuri.

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveria kuritettiin ruumiillisesti, vaikka ne oli ihan sellainen normaalin oloinen kiva perhe ja ystävä oli ihan tavallinen kiva ja kiltti tyttö (kuten minäkin, heh-heh). Tuntui epäreilulta, kun oltiin yhdessä tehty jotain esim. oltiin lähdetty luvatta johonkin pidemmällä ja unohdettiin kotiintuloaika. Minua ehkä vähän toruttiin, mutta kaveri sai rangaistukseksi remmistä. :(

Tämä! Itse ihmettelin samaa. Lapsuudenystävälläni oli tosi mukavat vanhemmat ja vietin heidän kanssaan joskus enemmänkin aikaa ja joskus oltiin niiden mökilläkin. Ja silti niillä käytettiin fyysistä kurittamista vyöllä.

En vaan tajua tätä ristiriitaa. Osaako joku yhtään avata mitä vanhempien päässä liikkui?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä