Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jonkun lapsuudenystäväsi perheen tapaa/käytäntöä ihmettelit?

Vierailija
07.05.2020 |

Ystäväni luona oli niin puhdasta joka paikassa, moderni sisustus. Siellä oli aina kireä ja hiljainen tunnelma, koska ei saanut puhua niin kovaan ääneen. Ainakin kun itse siellä kävin aina niin hänen isä oli melko hiljainen tai aina töissä. Äitinsä aina tuli saarnaamaan jotain ystävälleni, tosi turhistakin asioista, kun meillä oli leikit kesken. Esim. Miksi olet jättänyt tietokoneen päälle. Sitten äitinsä toputti häntä laittamaan sen kiinni. Tämä oli mielestäni hyvin erikoista, sillä hän olisi voinut laittaa sen itse kiinni. Minulle ystäväni äiti aina hymyili ja tervehti, mutta luulen, että hän oli kireämpi kodin sisäpuolella perheenjäsenille. Nykyään kuitenkin ymmärrän heidän siisteyskäytäntöä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusi ketju ??

Vierailija
2/6 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei oo mitään verrattuna mun yhden kaverin kotiin. He eivät saaneet vaan saarnaa ja silmätikkuja vaan remmiä. Kyllä, jokaisesta virheestä, esim. Tietokoneenkin päälle jättämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielikuvitus vähissä kun pitää muiden aloituksia kopioida?

Vierailija
5/6 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudenystävän kotona ei saanut käydä. Vanhemmat olivat introverttejä enkä nähnyt heitä koskaan.

Vierailija
6/6 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystävä ja minä harrastettiin seksisuhdetta salaa pienenä. Oltiin tyttöjä molemmat. Menin yökylään ekan kerran hänelle, jolloinka yöllä asiat vähän lipsahtivat ekaa kertaa käsistä. Tai me taidettiin harjoitella seksiä tuleviin poikaystäviin. Nolottaa niin paljon, mutta ollaan jo paljastettu kaikille tää ja onneksi kukaan ei enää hauku meitä huoriksi ja lesboiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi