Onko ujosteluun muuta syytä kuin ihastus?
Eli tilanne on se, että nainen selkeästi ujostelee minua. Kääntää aina katseensa pois, on hämillään, välttelee. Muiden kanssa juttelee kyllä näköjään mielellään. En tunne häntä hyvin mutta minusta hän on normaali ja kivan oloinen. Onko hän ihastunut minuun vai olenko minä vastenmielinen että hän karttelee sen takia?
Kommentit (26)
Joitain ihmisiä on vain vaikea kohdata eikä osaa olla siinä tilanteessa. Yleensä joku ns. "vahva" persoona.
Mä ehkä säikäytin alussa. Näyttää aika ujolta vaikka on kaunis. Eli voi olla vaivaantunut eikä ihastunut. Haluaisin että ainakin pitäisi minusta eikä ainakaan pelkää tai inhoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ehkä säikäytin alussa. Näyttää aika ujolta vaikka on kaunis. Eli voi olla vaivaantunut eikä ihastunut. Haluaisin että ainakin pitäisi minusta eikä ainakaan pelkää tai inhoa.
Miten kauneus estää ujouden? 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauneus estää ujouden? 🤦♀️
Kaunis voi olla ujo, mutta käytös viittaa ihastumiseen. Tuskin ap itsekään on hullumman näköinen. Ei kauniit naiset reagoi noin nähdessään tällaisen hyvää vauhtia kaljuuntuvan tavallisen miehen.
Oli miten oli, miestä on kiva ”stalkata” eli katseskella lasitoimistossa salaa :). Varatut ei kuitenkaan kiinnosta.
Tämä. Ei kiinnostunut pitää huolen ettei vahingossakaan jää kiinni katselusta, ei ole hämillään eikä vilkuile.