Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ujosteluun muuta syytä kuin ihastus?

Vierailija
07.05.2020 |

Eli tilanne on se, että nainen selkeästi ujostelee minua. Kääntää aina katseensa pois, on hämillään, välttelee. Muiden kanssa juttelee kyllä näköjään mielellään. En tunne häntä hyvin mutta minusta hän on normaali ja kivan oloinen. Onko hän ihastunut minuun vai olenko minä vastenmielinen että hän karttelee sen takia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten naisen lapsuus ei ollut niitä onnellisimpia, jonka jälkeen kaikki läheisyys ja siihen viittaavakin hämmentää.

Esimerkiksi jos ei saanut sanoa lapsena mielipidettään, niin on paljon helpompi pysytellä erossa tilanteista, joissa on pienikin riski ongelmiin.

Varmasti sinä olet ihan hyvä tyyppi, mutta miten sen voi päällepäin nähdä?

Vierailija
2/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei voi nähdä päällepäin minusta tietysti. Jos karttaa, kun olen sen mielestä hirveä? Toivottavasti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varattu.

Vierailija
4/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ujostelen kaikkia sukupuoleen katsomatta, olenpa ihastunut tai en. 

Vierailija
5/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pelkää, että kysyt sitä treffeille jos liikaa tuijottaisi silmiin.

Vierailija
6/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mietin samaa yhdestä miehestä...

Vierailija
7/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se leikkii vaikeasti tavoitettavaa.

Vierailija
8/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt joskus niin, että epäilin erään miehen olevan ihastunut. Itse en ollut, mutta aloin hermoilemaan niin paljon miehen mahdollista ihastumista, että en osannut enää olla luonteva. Joten mies kai tulkitsi, että minä olen ihastunut. Huvittava kuvio, molemmat oli kiusaantuneita. Onneksi vaihdoin työpaikkaa, tuollainen tilanne on vaikea ottaa puheeksi.

Vierailija
9/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi ajatella että mä olen ihastunut ja hermostuu siitä. Tää on kamalin vaihtoehto. En mä halua tehdä kenenkään oloa ahdistavaksi. 

Vierailija
10/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän olevani välillä ujon tuntuinen ja rauhaton kun alapäätäni kutittaa. Tekis mieli huutaa vttu ku kutittaa.

Vierailija
11/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kiinnostunut vai häiritseekö tilanne sinua? 

Vierailija
12/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämillään oleminen vois viitata että on epävarma susta tai sun käytöksestä. Ehkä on huomannut sun kiinnostuksen ja ei näe syytä, miksi olisit kiinnostunut.

Vierailija
13/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon naista vanhempi olet?

Vierailija
14/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastelen naapurin sedän kanssa pyykkituvassa.

Zinc

Vierailija
15/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotin häntä kun näin ekan kerran. Ehkä se oli ahdistavaa. Tykkäisin ainakin ulkoisesti mutta vaikea lähestyä kun selkeästi välttelee.

Vierailija
16/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti. Minulle ujona ihastuneena on helppo nauraa muiden seurassa ja näyttää vapautuneelta, sekä puhua muille porukassa paitsi ihastuksen kohteelle. Tietenkin silloin ihastuneena ihastuksen kohteelle näyttää siltä, että en pitäisi hänestä. Menen vain niin hämilleen omista tunteista ja kun en voi olla varma toisen tunteista, käännyn sisäänpäin etten paljastuisi.

Toki on mahdollisuus, että seurasi ei kiinnosta. Silloin toinen ei kyllä edes salaa vilkuile sinuun päin, eikä näytä mitään hämillään olemisen merkkejä.

Vierailija
17/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kiinnostunut ja oletko antanut kiinnostuksen merkkejä? Onko nainen muuten ujo? Jos on muuten ujo, niin kyllähän tuo hämilleen meno kuulostaa ihastumiselta. Ehkä menee hämilleen omista tunteistaan, jos ette vielä kovin hyvin tunne

Vierailija
18/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää ajatella, että joku ujo on heti ihastunut. 

Itse olen melkoinen sosiaalinen jännittäjä ja esimerkiksi todella sosiaaliset, koko ajan höpöttävät ekstrovertit, jotka keksivät tikusta asiaa hermostuttavat itseäni ja saatan vaikuttaa todella kylmältä, vaikka en tahtoisi. Toisinaan taas sosiaalisen tyypin seurassa on helppo rentoutua ja pystyy itsekin olemaan avoimempi. 

Vierailija
19/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää ajatella, että joku ujo on heti ihastunut. 

Itse olen melkoinen sosiaalinen jännittäjä ja esimerkiksi todella sosiaaliset, koko ajan höpöttävät ekstrovertit, jotka keksivät tikusta asiaa hermostuttavat itseäni ja saatan vaikuttaa todella kylmältä, vaikka en tahtoisi. Toisinaan taas sosiaalisen tyypin seurassa on helppo rentoutua ja pystyy itsekin olemaan avoimempi. 

Kuka on väittänyt että jokainen ujo on ihastunut?

Nyt puhuttiin hämilleen menosta, katseen kääntämisestä ja ujostelusta kun kys. hlö tulee seuraan. Nuo ovat ihastuneen merkkejä.

Vierailija
20/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse itsevarma ja viehättävä, se voi aiheuttaa ujostelua. Olen itse viehättävä nainen ja jos joku itsevarma mies flirttailee, saatan ujostella ihan luonnostaan.