Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Belly belt sekä tukivyöt?

04.07.2006 |

Onko kenelläkään kokemuksia Belly Beltistä?

Entäs kokemuksia tukivöistä? Auttaako liitoskipuihin? Kannattaako muuten käyttää ja miksi? Mistä hyvä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukivyö: MUST, Belly Belt: ei niinkään must.

Belly Belt sopii alkuraskauteen, kun omat hosuut alkaa kiristellä, muttei voi/halua vielä pitää mammapöksyjä. Mulla se ei toiminut, sillä kangaspala jäi aina pullottamaan paidan alta, koska tykkään pitää kireitä paitoja...niille se käy, jotka pitävät löyhempiä kauluspaitoja tms. Pelkäsin myös koko ajan, että jotain näkyy sieltä välistä...tosin, tosi hoikille Belly belt on varmaan hyvä, minulla oli jo vähän mahaa ennestään...

Mutta tukivyö! Ihana kapistus! Käytin sitä aina urheillessa, liikkuessa, kävelyillä ja jopa öisin. Auttaa niin liitoskipuihin, selkävaivoihin, nivuskipuihin kuin ehkäisee myös raskausarpia ja jalkojen sekä alapään suonikohjujen syntyä (kannattelee/tulee kasvavaa kohtua). Suosittelen!

sitruska rv 39+2

Vierailija
2/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkä, niin kipeenä, et pakko kokeilla jos se auttais.

Mikä tukivyö sulla oli? Eli mitä suosittelisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä neuvolasta, terveyskeskuksesta tai sairaalasta saako noita tukivöitä lainaan, jos ei välttämättä halua ostaa omaa. Riihimäellä ainakin niitä kuulemma saa lainaan terveyskeskuksen apuvälineyksiköstä (kysyin neuvolasta).

Vierailija
4/4 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on anitan tukivyö. Se tuntuu toimivalta ja tukee, säätövaraakin on vähäsen tarran ansiosta. Itse en ehkä lainaisi vyötä, jotenkin rinnastan sen alusvaatteisiin, ihan ihoa vasten kun se on.