Minne haluaisit vielä kerran elämässäsi päästä? Lapsuuden maisema tms?
Kommentit (16)
En minä mihinkään sellaiseen paikkaan halua, missä olen jo ollut. Jos yksi paikka pitää valita, haluaisin käydä Costa Ricassa.
Italiaan. Ja varmasti sinne vielä menen, monta monta kertaa. Se minne haluaisin päästä, mutta en tule pääsemään (paitsi jos joku keksii aikakoneen) on takaisin 80-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan ala asteeseen.
Oletko käynyt sen?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan ala asteeseen.
Oletko käynyt sen?!
Olen toki, siksi haluaisin sinne takaisin
Lapsuuden vuosiin. Äiti tiskaisi, tutut astioiden kalinat. Isä istuisi ja polttelisi piippuaan keinutuolissa. Elämä olisi sellaista kuin se oli silloin. Ne ohjelmat tv.ssä, ne tuotteet kaupoissa ja koko elämä olisi en aikaista.
Voi kun edes pääsisi muutamaksi tunniksi sinne.
Isoäitini kotiin. Tai edes pihalle.
Pohjois-Goaan, Intiaan. Se oli ihana paikka. Toivottavasti pääsen sinne vielä uudestaan.
Rukalle! Kävin siellä 10-vuotiaana ja olen kaivannut takaisin siitä asti. Oli niin kaunis se pieni karhunkierros ja käytiin uimassa ihanan vilpoisessa metsälammessa. Aurinko paistoi ja lämmitti, oli hyvä olla.
Lapsuuden kotiin. En ole sieltä lähdon jälkeen tuntenut mitään asuntoa kodikseni.
Söisin ensimmäisenä syysaamuna omenapuustamme kylmän omenan ja katsoisin kuinka aurinko sulattaa huurretta nurmikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan ala asteeseen.
Oletko käynyt sen?!
Olen toki, siksi haluaisin sinne takaisin
Ei edes tajunnut.
Australiaan ja haluaisin ottaa lapset mukaan. Haluaisin näyttää niille mielenkiintoisia luontoelämyksiä.
Tuskin toteutuu... En usko voittavani lotossa.
Jos kuolisin kohta, haluaisin mieluiten olla kotona ja maata mieheni sylissä.