Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko kenelläkään hyviä kokemuksia Kyleena-kierukasta?

Vierailija
06.05.2020 |

Kuulisin mielelläni, kun netistä tuntuu löytyvän vain huonoja. Reagoiko iho? Miten kävi kuukautisille jne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Kyleena nyt pari vuotta. Tuskin muistankaan sen olemassaoloa, menkkojakin tulee tosi harvakseen ehkä kolmen kuukauden välein ja ne on niukkoja. En ole huomannut muita sivuvaikutuksia ja laittokin olin kivuton, joten voin täydestä sydämestäni suositella!

Vierailija
2/9 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa meni iho huonoksi ja vatsaa jomotti hieman kuukauden verran. Sitten tasoittui ja kuukautiset jäi pois. Nykyään kierron huomaa kyllä rintojen pingotuksesta ja vähäisistä iho-oireista mutta vuotoa ei tule. Kokonaisuudessaan jää plussan puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 3 kk oli joka päivä vuotoa, sitten pikkuhiljaa loppui. Ainoa haitta on ollut näin 6 kk jälkeen, että emättimen limakalvot ovat kuivuneet ja on jatkuva ummetus. Luin jostain, että jotain haittoja voi tulla myöhemmin, toivottavasti ei...

Vierailija
4/9 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aknetaipumusta, mutta lääkärin mielestä Mirena runsashormonisena aiheuttaa enemmän aknea ja suositteli Kyleenaa. Minulla on nyt kuparikierukka ja haluaisin helpotusta kuukautiskipuihin ja lyhyeen, epäsäännölliseen kiertoon. Yhdistelmäpillerit eivät käy minulle.

Ap

Vierailija
5/9 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/9 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyleena ollut nyt 2017 marraskuusta lähtien, eikä oo mitään huonoa sanottavaa. Ennen todella kivuliaat, n. viikon kestävät menkat on nyt enää vaan 1-2 päivää kipua ja jomotusta, mikä hoituu kipulääkkeellä. Ja vuotoa on myöskin sen 1-2 päivää, ja sekin lähinnä pientä tiputtelua. Joskus voi myös jäädä väliinkin. Ihossa ei ole ollut sen kummempia muutoksia, kuukautisten aikaan tulee pari finniä mutta siihen se lähinnä jää.

Tai no ehkä negatiivista se, että tamponeja minun on turha nykyään käyttää kun vuoto on niin pientä ettei tamponi mitenkään "täyty" tarpeeksi että sen poistaminen olisi kivutonta tai helppoa. Ja kuukupin käyttö tuntuu ajoittain myös vähän turhalta, kun pärjäisi pelkällä pikkuhousunsuojalla.

Vierailija
7/9 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä kokemuksia?

Vierailija
8/9 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up