Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ylimääräset löllykät pois

send help
06.05.2020 |

moi! mulla on siis ollu tässä pitkään jo tavotteena saada vatsamakkarat ja sisäreisilöllykät pois. mulla on siis oikeesti hyvät lihakset ja normaalioloissa treenaan 5x 3h/vk joukkuevoimistelua SM-tasolla, eli ei oo siitä kyse. mä oon treenannu mun jalkoja paljon mutta silti sisäreisissä on vähän ylimääräistä. oon aika lihaksikas, ja suurin osa mun tiimikavereista on paljon hoikempia kun mä. en oo lihava mutta vatsamakkarat ja höllyvät sisäreidet, jotka näyttää valailta istuessani, on ongelma. voiko niitä treenata pois sillaan oikeesti kunnolla? oon yrittäny lukea muualta mutta päätin nyt laittaa vielä tänne

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö minun nyt lähteä? Kovaa.

Vierailija
2/3 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nuori? Totta puhuen tuo kuulostaa vähän enemmän päänsisäiseltä ongelmalta, etenkin jos urheilet paljon ja olet muuten hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että saatat olla aika kriittinen itseäsi kohtaan. Lisäksi, ei kannattaisi vertailla omaa vartaloa toisiin, meillä kaikilla on kuitenkin omat geenimme ja muut muuttujat. Olet varmasti terveessä painossa jo, eikä laihdutustarvetta ole. Muista että tuo harrastus kuuluu ryhmään harrastuksia, joiden parissa usein helposti osa alkaa kärsimään ulkonäköpaineista tai osa myös kehonkuvan vääristymistä ja syömishäiriöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi