Mitähän sitä vielä rupeaisi harrastamaan, kun ei osaa vaan olla ja tulee oltua sitten netissä liikaa
Neulon, mutta liika tekee niskajännitystä ja alkaa pyörryttää, vaikka käytän pyöröpuikkoja. Virkkaan myös. Luen ja täytänä sanaristikoita, mutta silmät väsyy, aikansa sitäkin. Liikuntaa harrastan paljon, mutta nilkkavamma estää aerobisen liikunnan. Opiskella en enää jaksa, tein sitä vuoden ja päätin, että rennompia harrastuksia. Vapaaehtoistyö, ks kohta opiskelu mutta kaksi vuotta. Leivonta olisi kivaa, mutta ei ole syöjiä ja toisaalta tulee itsekin sitten syötyä. Myyjäisiin leivon joskus, mutta niitä ei nyt ole. Lintubongaus, harrastan, mutta se ei vie kovin paljon aikaa. Puutarhaa ei ole, eikä ole mun juttu muutenkaan.
Kommentit (7)
sitten on ruuanlaitto.kun jotain pitää kuitenkin syödä.
minä kuuntelen paljon radiota.
Mies haluaa tehdä meillä ruuat. ap.
Miten olisi makrametöiden teko tai kirjonta? Tai voisitko kokeilla ehkä piirtämistä/ maalaamista tai mosaiikkitöitä? Myös leikekirjan tekeminen on mukavaa puuhaa. Ja koska luonto alkaa heräilemään kevääseen, suosittelen kovasti myös valokuvaamista. Myös runojen kirjoittaminen rentouttaa. Onhan näitä. :)
Mulla on vähän sama ongelma. Minulla tosin yksi ongelma on se ettei minulla ole ystäviä, joiden kanssa voisi viettää aikaa.
Olen yrittäytynyt vierottautua netistä, mutta se tuntuu olevan kovin hankalaa. Oletan, että aivot ovat tottuneet dopamiiniin jota netinkäyttö vapauttaa.
Jos pystyisi jotenkin lopettamaan netinkäytön kokonaan muuten kuin pakollisiin juttuihin (olen opiskelija niin kokonaan en pysty netistä luopumaan) niin siihen varmaan kuukaudessa-parissa tottuisi. Ehkä sitten löytyisi muuta mielekästä tekemistä kun yksinkertaisesti netti ei olisi vaihtoehto.
Lue kirjaa tai kuuntele äänikirja. Kuuntele musiikkia. Katso DIY videoita, jos innostut askartelemaan.