18-vuotias siskoni lähetti mulle piirustuksen (kuva)
Mitä ajattelisitte tällaisesta? Tykkään kovasti, mutta kehtaankohan käyttää tällaista sisustuksessa?
Kommentit (41)
Silmät on oikean näköiset. Ilme selkeä, huolestunut. Korvia voisit vähän fixsailla.
Tulee mieleen Noidan käsikirjasta se sininen pää, joka on tainnut aiheuttaa aika monelle traumoja, itseni mukaan lukien. En tiedä lukeeko sitä enää nykynuoret, tuskin, joten ei varmaan liity asiaan. Mutta siis, ei tuo minusta huono ole. Taustaa ja varjostusta vaan reippaasti mukaan.
Kuva näyttää siltä, että sopivalla harjoituksella piirtäjästä tulee vielä taitava. Keskeneräisen oloinen kuitenkin.
Aiemmin laitoit saman kuvan demiin ja kyselit ihmisten mielipiteitä SINUN piirustuksestasi. Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin laitoit saman kuvan demiin ja kyselit ihmisten mielipiteitä SINUN piirustuksestasi. Miksi valehtelet?
Sitten siskoni on julkaissut sen itse :D hauskaa.
18-v. sisko lähettänyt 😂 ja missähän todellisuudessa... Noloa, ap 🙄
Joo tottakai se oli sisko. Siksihän sinua niin kovasti kiinnostaa muiden mielipide 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oletko ap eilinen keskustelija, joka kertoi lopettaneensa piirtämisen huonon palautteen vuoksi?
Tätä minäkin mietin.
Täällä kolmas joka mietti samaa ja juuri siksi aukaisi ketjun
Liityn joukkoonne. Minusta ap olisi hyvä jossain kuvittajana, ehkä sanaristikot, lastenkirjat jne.
Vierailija kirjoitti:
18-v. sisko lähettänyt 😂 ja missähän todellisuudessa... Noloa, ap 🙄
Mikä on noloa?
Niin siis tämähän on Ap sun itse piirtämä ja haluat nyt vaan palautetta.
Jos kerran pidät siitä itse, niin laita seinälle. Miksi täältä kyselet tuntemattomien mielipiteitä? Etkö uskalla tehdä omia päätöksiä? Tuskin kukaan meistä tulee kylään katsomaan laitoitko sen seinälle vai et.
Katsoin aikaisemmin, oli ihan taitavasti tehty. Tykkään vähän oudommasta taiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tämähän on Ap sun itse piirtämä ja haluat nyt vaan palautetta.
Okei, selvä? Olisikin.
hööh en kerenny näkemään ennen kuin poistettiin
Vierailija kirjoitti:
hööh en kerenny näkemään ennen kuin poistettiin
Minä näin, kuva oli sinänsä ihan ok:sti piirretty vaikkakin vähän viimeistelemätön, mutta kyseinen naama oli niin oudon näköinen että näen varmaan painajaisia ensi yönä. Kuvassa ollut mies oli sen näköinen mistä äiti varoitti kun olin pieni.
Laita uudestaan. Nyt siellä näkyy vaan Tuksun kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vai oletko ap eilinen keskustelija, joka kertoi lopettaneensa piirtämisen huonon palautteen vuoksi?
Ei ole.
Harmi, etten saanut nähtyä tätä, kuva poistettu.
T. Se eilisen keskustelun ap
Onko kuvassa se norjalainen miljonääri, jota epäillään vaimonsa murhasta?