Oletko mennyt sänkyyn exäsi kanssa?
Kommentit (19)
Monta kertaa ja jatkuu yhä. Viis vuotta oltiin yhdessä ja ero reilu 10 vuotta sitten. Ihmisenä mahdoton, mutta parasta seksiä ikinä.
Olen. Useammankin kanssa. Mun mielestä se on osa eroprosessia ja kuuluu jotenkin asiaan.
Ootko työntänyt ne reikääs ?
Etsi sieltä
Zinc
Sillon kun naimisissa oltiin niin joo, useammankin kerran siinä 20 vuoden aikana.
Erosta 8 vuotta. Muutettiin yhteinen lapsi toiselle puolelle Suomea. Sen kämppään ei mahtunut nukkumaan. Yövyttiin hotellissa -mentiin samaan sänkyyn. Nukuttiin.
Niin, kysyit ollaanko menty sänkyyn exän kanssa...
Nuoruuden poikakaverin kanssa ollaan hyviä ystäviä ja ollaan nukuttu samassa pedissä useinkin. Usein samassa kämpässä on ollut muitakin. Mut me mahdutaan samaan sänkyyn ja kainaloonkin, ilman mitään muita ajatuksia. Tai siis usein siinä ajatukset on pääosassa kun jutellaan kaikkea maan ja taivaan välillä.
Panemiset kuuluu hoitaa kolmen kuukauden sisällä erosta. Yhtä en ole pannut eron jälkeen.
Olen, mutta ei se silloin ex ollut.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Useammankin kanssa. Mun mielestä se on osa eroprosessia ja kuuluu jotenkin asiaan.
😮 WTF 😂😂😂
Ex-vaimo välillä pyytää kylään ja herrasmiehenä astun pyydettäessä. M40
Viimeksi viikko sitte, Ex pyysi vaihtaan talvikumit kesäkumeihin ja en voinut vastustaa kiusausta, kun nainen haluaa niin vaikea sitä on vastustaa.
En todellakaan, ei tulisi mieleenkään.
Juu ja siitä exästä tuli sitten nykyinen.
Olen, koska se exä tuli katumapäälle (oltiin erottu hänen aloitteestaan) ja huomasi, että minähän olinkin ihan kelpo kumppani. Rupesi pikkuhiljaa vikittelemään takaisin, seksiä oli saatavilla runsain mitoin, ja pikkuhiljaa vihjaili että eiköhän unohdeta menneet ja ruvetaan taas olemaan yhdessä. No, minä nautiskelin hyvästä paneskelusta aikani ja totesin sitten, että nyt tämä riitti, eipä kiinnosta enää. Kosto oli todella todella suloinen.
En enkä mene.