Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde työttömän yh:n kanssa?

Vierailija
06.05.2020 |

Seurustelusuhteeni on ajautumassa ristiriitoihin, koska naisystäväni haluaisi muuttaa kanssani yhteen ja minä en. Hän elää lapsineen peruspäivärahalla ja tuilla. Hänellä on ideoita työllistymisestä mutta ne eivät kuulosta ollenkaan realistisilta.

Itse asun omistusasunnossa joka olisi liian pieni meille kaikille. Olen yrittänyt puhua hänelle siitä että hän menettäisi tukensa ja minun tuloillani ei meitä kaikkia elätetä mitenkään leveästi. Mitä teen? Ilmoitanko että muutamme yhteen kun hän on löytänyt työn? Jos lama tulee, kuinka todennäköistä se edes on?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksikään palstan nainen ei ottaisi työtöntä miestä lapsineen luokseen asumaan. Case closed

Vierailija
42/43 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene tekemään sitä virhettä!!

Vuosien päästä huomaat että se ei ole vieläkään töissä.

Naiselta menee melkein kaikki tuet ja sinä joudut ruokkimaan koko remmin.

Työttömyystuet varmasti menettää tai on menettäny jo jos työllistymiskuviot kuulostaa niin epärealistisilta.

Jos pääsee pätkätöihin ja muksu tai muksut menee päiväkotiin niin sunki tulot vaikuttaa päiväkotimaksuihin jollonka joudut edelleen maksajaks. Jatkakaa eri osotteissa ja jos se ei naiselle käy niin sitte kannattaa erota.

Älä anna sen puhua itteäs ympäri.

Jos se pääsee sun nurkkiin asumaan niin se ei lähde millään vaan käyttää lasta/lapsia tekosyynä että ei voi kadullekkaan heittää ja asuntoa ei löydy.

Arvaa onko kokemusta.

Ensin vakityö ja näyttää että pystyy elättämään itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoliiton aika on siinä vaiheessa, kun tiedätte haluavanne sitoutua toisiinne loppuelämäksenne. Rakkaudesta, ei taloudellisista syistä.

Noin seon ,mutta oli mulle tärkeää, että vaimo oli töissä ja kantoi oman osuuden taloon, kun yhteenmuutto oli tulossa.

Tuota ajoin takaa, mutta huonosti ilmaisin, eli että avoliitto ei saisi alkaa siitä, että jompi kumpi tai molemmat haluaa lähteä siihen vain taloudellisista syistä. Pitää olla rakastunut mutta myös realisti ja puhua siitä, millaisen tulevaisuuden haluaa. Jos toinen haluaa mukavan elämän, omistusasunnon, omillaan toimeen tulemisen jne., lähtökohdat ovat liian erilaiset sellaisen kumppanin kanssa, joka tyytyy tukien varassa elämiseen ja niiden maksimointiin.

Elämä voi yllättää meistä jokaisen, se on yllättänyt itsenikin, mutta siinä vaiheessa en olisi parisuhteeseen kyennytkään, kun energia meni siihen, että pääsen takaisin omille jaloilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi