Olen herkkä 4kymppinen mies. Mielipiteitä?
Tämä ei ole naisenhaku-ketju. Halusin vain kertoa herkkyydestäni, mistä olen saanut kärsiä ainakin nuorempana:
- Maanantai-iltana kävelin 1,5h suuntaansa käydäkseni (lähes) hylätyllä hautausmaalla katsomassa vanhoja hautakiviä.
- Tiistaiaamuna kävin peltoalueen keskellä virtaavalla koskella katsomassa kukkivia rentukoita, koska kerran keväällä tein äitivainajani kanssa niin.
- Luen aamuisin vanhoja Aku Ankka- ja Tarzan-lehtiä kahvini kanssa
- Otan joskus vanhoja leikkikaluja esille ja puen niille vaatteita
- Kuuntelen Owl Cityn musiikkia.
Jne.
Toisaalta osaan olla aikuinenkin, vappuna join liikaa alkoholia ja katsoin väkivaltaisia elokuvia kuten Syvä Joki. Katsoin kai muitakin mutten sammuttuani niitä muista.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle kirjoitti:
Mitä homo?
T. Ei homo
En ole homo vaan aseksuaali. Ainoat seksikokemukseni ovat kyllä olleet toisten miesten kanssa mutta siitä on aikaa. Syy lähinnä että luulin seksikokemusten olevan miehelle välttämättömiä eikä naisen lähestymistä jaksanut ajatellakaan. Seksi miehen kanssa ei sinänsä epämiellyttävää mutta ei kyllä mitään antanutkaan.
ApOlet siis aseksuaali homo.
En ole homo koska en kaipaa edes miehen seuraa. Olisi hirveää jos olisi joku mulk*umainen miehenkorsto maisemissa herkkyyttäni, tai "herkkyyttäni" koska useimpien mielestä minulla ei sitä ole, häiriköimässä. Ymmärrän hyvin miksi jotkut naiset valitsevat ikäneitouden.
Ap
Homo sanoo putputput. Alkkiskin vielä. Ptyi!