Miten toimisitte jos ystävästä tulee yhtäkkiä jotenkin kylmä
Itse vaan etäännyin kehtaamatta kysyä syytä. Hän alkoi siis vastailemaan tosi lyhyesti eikä tavatessa jaksanut pitää keskustelua yllä. Tulkitsin että seura ei kiinnosta. Silti tuli kauhean syyllinen olo kun en enää tehnyt aloitteita hänen suuntaan vaan odotin että hän varmaan kyselee kyllä miten menee jos häntä kiinnostaa.
Miksi mulla on syyllinen ja paha olo tästä, vaikka luettuna kuulostaa aika selvältä että kaveria ei vaan kiinnostanut enää? Oltiin me kuitenkin joskus hyviä kavereita, niin itselle tämä on vähän outo juttu!
Kommentit (3)
En ole ollut hankala. Mutta kaveri on perunut pari tapaamista. Ne vähän harmitti ja sen sijaan että olisin sanonut vaan ei se mitään niinkun aina, ilmaisin että vähän harmittaa. En jäänyt niitä kyllä yhtään sen enempää märehtimään. Olen myös muuttanut pari kertaa tänä aikana. Voisikohan nuo vaikuttaa?
Ihan muutamakin vastaus auttaisi tosi paljon! Jostain syystä tuntuu että toimin itse jotenkin väärin. Vai onkohan tämä paha mieli sittenkin siitä johtuvaa että en ole enää kuullut hänestä?
Ootko tehnyt jotain?
Jos kaveri kokee sinun tehneen jotain ikävää tai olleen muuten pidempään hankala ja kaipaa etäisyyttä?