Peruskoulun jälkeen liki 10 vuotta ilma jatkokoulutusta
Mitä teitte tuon ajan? Miksi ette opiskelleet? Osa hankki lapsia, mutta te lapsettomat?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Yritin joka kevät päästä kouluun, tuloksetta. Aina jää 1 pisteestä kiinni. Olen jo alan asiantuntija vaikka en ole käynyt yliopistoa. Ja olen vain pompinut pätkästä toiseen. Koko 10v ollut pelkkää kidutusta, epävarmuuden sieto ja suorittamista. Koko tämä aika mennyt vain seuraavan työpaikan tai opiskelupaikan etsimiseen.
Minkä luulet syyksi? Huono tuuri? Jokin muu syy?
Miksi et 1 mennyt lukioon jos halusit korkeakouluun? Tässä puhuttiin peruskoulusta kuitenkin eikä toisen asteen opinnoista.
Olin masentunut ja traumatisoitunut kiusaamisesta enkä kyennyt tekemään mitään.
Kysymys koskee niitä, jotka eivät ole liki 10 vuoteen käyneet mitään koulutusta peruskoulun jälkeen.
Ap
En usko että tuollaisia ihmisiä juuri voi olla enää edes olemassa. Vähintään joku hierojakurssi on pakko käydä jos meinaa rahaa saada.
Vierailija kirjoitti:
En usko että tuollaisia ihmisiä juuri voi olla enää edes olemassa. Vähintään joku hierojakurssi on pakko käydä jos meinaa rahaa saada.
Käy vastaukset niiltäkin, jotka jo vanhempia, kunhan tältä vuosituhannelta eli 2000-luvulta kokemukset.
Ap
Mitäs tässä elämää viettänyt pitkäaikaistyöttömänä.
Jos elää nuukasti pääsee Pattayalle matkustelemaan parisen kertaa vuodessa missä pienempikin raha riittää joten siellä tulee oltua noin 2-3kk vuodesta.
Yritin joka kevät päästä kouluun, tuloksetta. Aina jää 1 pisteestä kiinni. Olen jo alan asiantuntija vaikka en ole käynyt yliopistoa. Ja olen vain pompinut pätkästä toiseen. Koko 10v ollut pelkkää kidutusta, epävarmuuden sieto ja suorittamista. Koko tämä aika mennyt vain seuraavan työpaikan tai opiskelupaikan etsimiseen.