Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja oli ottanut etätehtävän suoraan netistä sanasta sanaan. En voi arvostaa

Vierailija
06.05.2020 |

Arvostus nolla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mulla oli kerran AMK:ssa (tekniikka) tentti, jossa sai olla materiaalit mukana. Materiaalia oli valtavat määrät. Opiskelin aihetta netistä ja löysin sieltä kivan aiheeseen liittyvän tehtävän, jossa oli kysymyksiä vastauksineen. Koko koe oli 90 % sama, pari helppoa kysymystä jostain muualta. No tulostin sen mukaan. Olipa sitten kaikki oikein. Toki vastasin ajatuksella ja kirjoitin myös omaa sekaan. Kerroin opettajalle, että mä löysin nämä netistä. Opettaja sanoi, että oikein, tiedonhaku on tällä alalla tärkein ominaisuus, tärkeämpi kuin muistaa asioita ulkoa.

Mutta ihan sama, mistä ne tehtävät ottaa, kunhan kunnioittaa tekijän oikeuksia. Sama tehtävä se kuitenkin on, vaikka muuttaa sanoja.

Vierailija
2/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko, että opettajat laativat kaikki tehtävät itse? Tietenkin tehtäviä ja ideoita on kerätty useista suunnista, myös sieltä kaameasta netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat jakaa tekemiään materiaaleja keskenään. Siksi se sinne nettinkin oli laitettu, että muut voi hyödyntää.

Vierailija
4/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajat jakaa tekemiään materiaaleja keskenään. Siksi se sinne nettinkin oli laitettu, että muut voi hyödyntää.

Mutta sanasta sanaan. Olisi voinut soveltaa ja keksiä oman tehtävän idean pohjalta samasta aiheesta. Sanasta sanaan ottaminen on sama kuin oppilas ottaisi esitelmään tekstiä suoraan netistä.

Vierailija
5/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ap, että jokainen opettaja ei tee oppikirjaakaan itse, vaan käyttää jonkun muun tekemää ja ottaa sieltä tehtävät SANASTA SANAAN?

Vierailija
6/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet päivät ja pitkät lomat, vois palkankin puolittaa, mutta muistakaa opet nyt sit tehdä kaikki tehtävät ihan itse, siis ihan joka ikinen. Niikerta. :D

Vierailija
7/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon näytå aloittajaa lapsensa opiskelu ja tulevaisuus kiinnostaa. Ehei! Tärkeintä on etsiä opettajasta ns virheitä. Tiedätkö ettå voisit senkin ajan käyttää lapsesi hyödyksi?

Ps. Ajattele: ylioppilaskokeet on koko Suomessa eli siis koko Suomessa sanasta sanaan samat. Ei kyllä opettajat viitsi mitåän? Tekisivät edes omat!

Vierailija
8/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa oli tentti, johon oli kolme kirjaa. Yksikään kirja ei ollut opettajan kirjoittama. En voi arvostaa

Vierailija
9/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää ap:n ammatti.

Vierailija
10/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajilla on netissä useita kanavia joissa jaetaan materiaaleja. Ja muutenkin nyt nolasit itsesi kun paljastit ettet tiennyt ettei työehtosopimuksen mukaan oppimateriaalin valmistaminen kuulu opettajan työhön. Heidän tehtävänsä on opettaa, koulutuksen järjestäjän eli kunnan tehtävä on pitää huolta siitä, että opettajalla on käytössään opetussuunnitelman mukaista oppimateriaalia. Mikäli opettaja joutuu itse tekemään materiaalin, kunnan pitää myös erikseen maksaa siitä. Että se siitä arvostatko sinä vai et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän