Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, saatko paljon katseita ikäisiltäsi miehiltä?

Vierailija
06.05.2020 |

Oon viime aikoina huomannut saavani paljon katseita, mikä tuntuu mukavalta. N25

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen ruma ja näkymätön

Sama, en ole ikinä saanut katseita minkään ikäisiltä miehiltä.

Ole onnellinen! Nainen tarvitsee miestä yhtä paljon kuin kala polkupyörää.

Huono vertaus. Kala ei tarvitse elintasolleen rahoittajaa.

Vierailija
22/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ikäluokassa 45-65.

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen N34. En saa katseita omanikäisiltä mutta itseäni 10-20-v vanhemmilta kylläkin.

Niin, ei niitä tuon ikäisä miehiä enää oman ikäisensä naiset kiinnosta. Siinä iässä naiset ovat harvoja poikkeuksia lukuunottamatta melko rupsahtaneita.

Lopettakaa jo tuo sovinismipaska.

Ap

Vierailija
24/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen N34. En saa katseita omanikäisiltä mutta itseäni 10-20-v vanhemmilta kylläkin.

Niin, ei niitä tuon ikäisä miehiä enää oman ikäisensä naiset kiinnosta. Siinä iässä naiset ovat harvoja poikkeuksia lukuunottamatta melko rupsahtaneita.

Ap

Annas kun arvaan, peukutit sille "nainen, kala, polkupyrä" -kommentille. Se oli ihanan virkistävää huumoria.

-eri

Vierailija
25/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää nykyään N47, nuorempana kyllä tuijottivat. Nyt kun viikonloppuna kävin Prismassa, ihan pipo päässä siellä hiihtelin, niin yksi ikäiseni mies katsoi pitkään, olin ihan että.. onks mulla nokea naamassa? Mutta sitten ajattelin, että sillä tais olla kevättä rinnassa. Havahduin siihen että ei tollaista tapahdu enää. 

Pääasia että oma mies pitää kauniina ja sanookin sen.

Vierailija
26/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Annas kun arvaan, peukutit sille "nainen, kala, polkupyrä" -kommentille. Se oli ihanan virkistävää huumoria.

-eri

Eihän se ollut törkeää, sen sijaan tuota rupsahtamis-paskaa kuulee monesti ja jotkut on jopa tosissaan.

Vierailija
27/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!

t.n22

Vierailija
28/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy missään. Olen kökkinyt vuosikausia reitillä koti-koulu-ruokakauppa. Vaikea arvioida tuota. Luulen että olen ihan kivan näköinen, mutta elän ihan sivussa mistään silmäpeleistä.

Vierailija
29/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin niin ovat kyllä vähentyneet. Sen sijaan miehet tulevat enemmän tekemään aloitteita. N25

Vierailija
30/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

-eri

Eihän se ollut törkeää, sen sijaan tuota rupsahtamis-paskaa kuulee monesti ja jotkut on jopa tosissaan.

Näin ajattelinkin. Kukas sitä omassa käyttäytymisessään mitään vikaa näkisi

Vierailija
31/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. Tosi vähän kiinnitän vieraisiin ihmisiin huomiota, sen verran vaan etten törmää päin. Eikä mua oikeastaan kiinnosta ihmisten tuijottelut. Oon itse tyytyväinen ulkonäkööni ja se riittää.

N32

Vierailija
32/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa huomiota kuin ikäryhmästä n.55-65 ja tämäkin Facebookissa. -n46

Vierailija
33/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole koskaan saanut. En 45-kiloisena enkä nyt 70-kiloisena. Olen ruma ja tissitön nainen. Sen sijaan vanhat juopot tuijottaa ja kääntyvät katsomaan perään kun kävelen ohi, en ymmärrä miksi. N31

Vierailija
34/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä katson kaikenikäisiä ja muotoisia ihmisiä, ei se katse oikein tarkoita mitään. En sen kummemmin seuraa katsooko miehet minuun, joskus sen huomaa kyllä (enkä huomaa ellen itse satu vilkaisemaan kyseiseen mieheen), mutten tiedä mistä syystä katsovat. Pitäisikö nyt tulkita että jokaisen miehen katse on kiinnostusta?

Vierailija
35/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa katseita miehiltä, olen 48v.  Jos joku katsookin (harvoin) tulee mieleen onko housujen vetskari auki tai räkää nokassa.

Vierailija
36/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Kuten myös nuoremmilta ja vanhemmilta. Näin on ollut aina. Mä olen just se pelottava seireeni jota miehet tuijottaa ja joka varmasti varastaa sun ukkosi (ei kiitos). Naiset vihaa, miehet rakastaa. Ja näinhän ei saisi sanoa koska sitten olen itserakas jne. mut sori vaan, näin se on, onneksi voin avautua nimettömänä netissä.

Ikää on 38.

Vierailija
37/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan. Kuten myös nuoremmilta ja vanhemmilta. Näin on ollut aina. Mä olen just se pelottava seireeni jota miehet tuijottaa ja joka varmasti varastaa sun ukkosi (ei kiitos). Naiset vihaa, miehet rakastaa. Ja näinhän ei saisi sanoa koska sitten olen itserakas jne. mut sori vaan, näin se on, onneksi voin avautua nimettömänä netissä.

Ikää on 38.

Saa sanoa. Se on lähinnä huvittavaa todeta "saisin ukkosi jos haluaisin mutta ei kiitos"

Et saisi :)

Vierailija
38/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käryä. En liiku ihmisten ilmoilla kuin ehdottoman välttämättömän. Ei liity koronaan.

Vierailija
39/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen ruma ja näkymätön

Sama, en ole ikinä saanut katseita minkään ikäisiltä miehiltä.

Ole onnellinen! Nainen tarvitsee miestä yhtä paljon kuin kala polkupyörää.

Pah. Jos nainen on heteroseksuaalinen ja omaa edes jonkinnäköisen seksivietin, kyllä ne miehet kiinnostavat ja niiltä haluaa huomiota. Miksi tätä ei voi myöntää? Ihme miesvihaa.

Vierailija
40/40 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Tokikaan en voi mennä takuuseen syistä. Oli vuosia etten seurannut miehiä koska olin naimisissa, nyt sinkkuna se omakin pää taas kääntyilee niin kyllä ne katseet huomaa. Huomaa ihan vaikka siitä eron ettei esim. keski-ikäiset naiset samalla tavalla minua huomaa tai katso päin saatikka silmiin.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi