Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei kiihotu/halua omasta vaimosta seksikuvia mutta muiden kuvat kelpaavat?

Vierailija
06.05.2020 |

Mieheni katsoo paljon alastomien naisten kuvia. Innostuinpa kerran ja lähetin itsestäni miehellle kuvia. Vastaus oli aika laimea ja vaivaantunut. Mies myöhemmin myönsi ettei osaa sanoa miksi ei niistä kuvista niin innostunut tai kiihottunut. Olen nyt laitellut sitten välillä kuvia oikeasti seksikkäistä naisista netistä miehelleni. Mies on ihan liekeissä.seksiä haluaa enenmän ja selvästi pitää näistä kuvista. Onko siis niin että oma nainen vain ei sytytä monien vuosien jälkeen enää ollenkaan ja jos sellaista edes yrittää se myötähäpeä on miehelle suuri? Miten sanoa kumppanille, ettei toinen kiihota? Onko siis ok jäädä ns. Muiden varjoon ja pitää oman miehen libidoa yllä lähettelemällä oikeasti seksikkäitä kuvia muista? Kaipaisin miehistä näkökulmaa ja mielipiteitä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lähetellä kuvia. Mun miehellä alkaa seisoo heti, kun halimme ja suutelemme. 

Vierailija
22/23 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Katselin salaa mun miehen puhelimen sisällön. Siellä oli kymmeniä alastonkuvia minusta ja pari kymmentä videota meistä. Ei muuta seksisisältöä. En pahoittanur mieltäni. Nallekarkkeja ei jaeta tasan, jos ymmärrät vertauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Katselin salaa mun miehen puhelimen sisällön. Siellä oli kymmeniä alastonkuvia minusta ja pari kymmentä videota meistä. Ei muuta seksisisältöä. En pahoittanur mieltäni. Nallekarkkeja ei jaeta tasan, jos ymmärrät vertauksen.

Olet onnekas nainen ja taatusti todella kaunis ja rakas miehellesi. Olen iloinen puolestasi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi