Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työni peruttiin - nyt toivon koronan iskevän ja tappavan minut

Vierailija
05.05.2020 |

Minun piti aloittaa sijaisuus, mutta se peruttiinkin, koska ihminen, jota minun piti sijaistaa, peruutti. Ehti koronan aikana tekemään asian, minkä takia oli menossa opintovapaalle... Tämän takia minulla ei ole kesätöitäkään, koska suostuin tähän hommaan samalla kun pyydettiin kesätöihin. Kesätöihin valittiin joku toinen. Sopimusta ei ehditty allekirjoittaa, joten työpaikalla ei ole mitään velvollisuuksia tämän suhteen ymmärtääkseni. Noh, onneksi en ehtinyt muuttamaan toiselle paikkakunnalle kuitenkaan... Rehellisesti sanoen en nyt enää pelkää koronaa: vältin sitä siksi että voisin mennä töihin, mutta nyt ku niitä ei ole syytä pysyä terveenäkään... Yksineläjänä toisten hengen vaarantaminen olisi epätodennäköistä enkä käy kaupassa, ruokaostokset tulee kotiin... Talous heikkenee ja pelkään etten enää jaksa... Minulla on heikot keuhkot joten korona voisi potentiaalisesti tuhotakin ne.

Jos joku jaksaa lohduttaa, kertokaa vaan hyviä puolia. Oli pakko nyt purkaa oloa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Älä vielä luovu toivosta ihminen hyvä <3 Ei sitä tiedä mitä ehtii tapahtua. Mieti sukulaisia ja ystäviäsi. Soita heille ja keskustele heidän kanssaan olostasi.

Vierailija
2/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sentään.

Otat tästä vain opiksi, että omaa identiteettiä ei kannata rakentaa työn kautta.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2020 vuosi on nyt koronan takia monelle raskas. Olen varma, että sinun menehtymisesi lisäisi sukusi tai ystäviesi kärsimystä. Rakkaan ihmisen menettäminen on vähiten toivottu tähän aikaan. Älä luovuta!

Vierailija
4/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työ ole kaikki kaikessa. Sinun vuorosi tulee vielä ja kuten sanoit, onneksi et ehtinyt muuttaa työn perässä. Ehkä tällä onkin jokin tarkoitus. Kärsivällisyyttä ja jaksamista <3 Kyllä sinä selviät tästä. Me kaikki selvitään vielä!

Vierailija
5/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ymmärretään kyllä myöhemmin, että monelta meni tämän vuoden aikana työt.

Vierailija
6/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tähän mennessä kuluttanut aikaasi? Jatka samoilla rutiineilla kuin aikaisemminkin. Nyt vain lisäät työnhaun, joka voi hyvässä mielessä tuoda lisää tekemistä. Rutiinit auttavat jaksamaan. Lue, käy kävelyillä ja soita ihmisille. Ei toivo ole vielä menetetty :) 

Vierailija
7/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Itselläni hieman samankaltainen tilanne töiden suhteen. Ne vain katosivat ilmoittamatta. Nyt on sama tuleeko korona vai ei.

Vierailija
8/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Harmi kun odottamasi asia peruuntuikin, mutta tämä vuosi on nyt hyvin monelle työllisyyden kannalta hankala. Et ole yksin tässä ystävä hyvä. Koita jaksaa!

Vierailija
9/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäimme mieheni kanssa molemmat työttömäksi koronan takia. Toinen auto myytiin. Puskurirahastoa on jonkun verran. Mutta emme luovuta, älä sinäkään.

Paistaa se aurinko risukasaankin!

Vierailija
10/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voi olla sellainen hyvä puoli, että jäit työnantajan mieleen. Kun ajat sallivat, ties vaikka he pyytävät uutta mahdollisuutta. Se voi vaatia aikaa, mutta en usko että se, että hait tuonne, oli täysin turhaa :) Ajat muuttuvat vielä paremmaksi. 

Vierailija
11/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke ja pura tunteitasi, olosi kyllä helpottuu. Jos itkettää, ainakin nyt se on hyvin sallittua. Itkeminen ei ole turhaan olemassa. Olo voi tuntua epäreilulta ja se on hyväksyttävää tässä tilanteessa. 

Vierailija
12/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pääsen tästä enää ylitse.