Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuli sitten ostettua kasvomaskeja kun kävin apteekissa
05.05.2020 |
En tiedä tuleeko noita käytettyä mutta varmuuden vuoksi nyt ostin pienen paketin. Jos vaikka hallitus keksii, että kauppaan ei saa mennä maskitta.
Kyllä on maailma oudoksi mennyt! En olisi uskonut, että elämäni päivinä vielä joudun maskin naamalle laittamista miettimään!
Kommentit (4)
Jotakin 15 euron paikkeilla oli muistaakseni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksoi? Halpa-hallissa maksaa 59,90 😠
😂😂😂Pohjanmaan juutalaiset päättäneet käyttää kansallista hätätilaa hyväkseen. Rikollista toimintaa, jos totta.
Miksi ihmeessä ostaisi maskin? Ehkä sitten, jos on oikeasti kipeä. mutta terve ihminen ja maski... Järjen köyhyyttä.
Alue: Aihe vapaa
Paljon maksoi? Halpa-hallissa maksaa 59,90 😠