Suuututko kumppanisi toiveista?
Kysyn asiaa täältä koska asiaa ei jaksa kuulemma vatvoa tai käsitellä. Olen suostunut moniin mieheni toiveisiin seksissä. Annan myös usein hänelle suihiottoa saamatta itse mitään. Nyt olen alkanut haluamaan itsekkin seksiltä enenmän ja olen alkanut esittämään miehelle toiveita. Esim että yrittäisi auttaa minua etsimään g pisteeni, ehdotin uutta lelua joka auttaisi nauttimaan, pyytänyt sitomaan minua, nuolemaan vain minua..ei. toiveet kaikuvat kuuroille korville. Saan hymähdyksen ja hymyn ja asiaa ei koskaan toteuteta. 69 on se jota saan kun pyydän että nuolisi minua. En saa siinä nautittua kun keskityn mieheeni samalla. Ja olen tämänkin kertonut. Ei muutosta. Nyt ajattelin viimeksi että pyydän seksin aikana itselleni jotain jos se olisi miehelle helpompi toteuttaa. No ei, mies suutahti ja homma loppui lyhyeen sen jälkeen. Nyt olen aivan lukossa. Miksi mies ei halua tuottaa minulle hyvää minun toivomalla tavalla? Yhdessä yli 11 vuotta ja tuntuu että seksi on mennyt uomiinsa ja mies ei niistä halua poiketa mitenkään. Ahdistaa ja koen että mikun toiveet ja tarpeet ovat turhia.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sitten oikein pariskuntana täysin vastakohta. Minä toivoisin, että nainen edes joskus kertoisi mitä haluaa niin innolla toteuttaisin. Mutta kun ei, ei edes kysymällä. Huolehdi siinä toisen nautinnosta sitten, vahva nainen muuten, mutta seksissä on kai niin sub, että suu pysyy kiinni ja miestä totellaan. Liekö sun mies sitten niin dom luonnostaan, ettei tajuntaan mahdu muuta?
Minuun tehoaisi seuraavanlainen keskustelunaloitus: "Et tiedäkään, miten paljoa sua haluan nytkin, mutta tämä on nyt sanottava: jos tässä huushollissa aiotaan seksiä vielä harrastaa, niin minäkin haluan olla saava osapuoli enkä mikään panolavetti. Sinun on annettava minulle mitä tarvitsen niin minäkin annan sinulle. Muussa tapauksessa jne...
"Hampurilaispalaute" on hyvä periaate. Suora kritiikki ilman pehmitystä saa helposti karvat pystyyn ja vie heti asenteen pieleen rakentavalle keskustelulle.
Kiitos hyvästä neuvosta. Ja kiitos nauruista. Panoalusta oli ehkä sana joka minulla oli mielessä tuon lavetin sijaan. Eikös dom henkinen ihminen halua tuottaa toiselle kuitenkin nautintoa? Tällä hetkellä tuntuu ainakin omalla kohdalla että miehen halut edellä mennään. Asennoista lähtien vain miehen toiveet toteutetaan. Mutta ehkä tuo suora puhe olisi paras ratkaisu. Nyt vain tyydyn tähän ja en halua seksiä ollenkaan. Ahdistaa niin maan pirusti.ja siis suihinoton kyllä annoin miehelle eli ei tuo ole ilman joutunut olemaan kuitenkaan.
Ap
Ap
Et ole varmaankaan ainoa! Erosin joskus ekasta suhteestani ja joka oli ensimmäinen suhde siinäkin mielessä jossa oli seksiä säännöllisesti. Tätä ennen minulla oli vain yksi yhdyntäkokemus ja jo pitkään suhteen kestäessäni mietin usein millaista seksi olisi jonkun muun kanssa.
Itse asiaan. Minulla alkoikin ns. menokausi ja yksin jäätyäni hain seuraa ravintoloista ja sainkin. Ainoa tavoitteeni siis illalla ravintolaan lähtiessäni oli, että saisin jonkun, ihan kenet tahansa naisen makuuhuoneeseeni. Suihkuun, ykköset päälle ja menoksi. Yllättävän helposti sain ja juuri varattuja naisia joilla vihkisormus kiilteli nimettömässä. Tummat silmät ruskea (musta) tukka teki naisiin ilmeisesti vaikutuksen ja olinhan herrasmies. Makkarissani sitten kyselin ikään kuin ohimennen olisiko naisella jotain toiveita seksin suhteen ja kerroin, että kaikki muu käy paitsi pissa- ja kakkaleikit. Rohkenin tätä kysyä näiltä ja juuri varatuilta naisilta koska tiesin, että nämä naimisissa olevat naiset eivät halunneet minulta mitään muuta kuin seksiä, emmekä varmaankaan koskaan enää toista kertaa tapaa. Olin aivan äimän käkenä toivomuksista. Yksi halusi panoa takaa päin kun oma mies pitää sitä pervona. Toinen halusi ottaa minulta suihin kun oma mies ei anna. Kolmas pyysi lupaa saako hän hyväillä klitoristaan samalla kun nussin lähetyssaarnaaja-asennossa. Neljäs pyysi että sidon hänet sänkyyn ja nain häntä sidottuna, piti purkaa kylpyhuoneen pyykkinarut. Viides pyysi palavan kynttilän steariinia valuttavan hänen vatsalleen, reisilleen ja rinnoille. Kuudes pyysi, että haukun häntä huoraksi ja kuudes halusi katsella kun vedän käteen ja samalla hän tyydytti itseään. Tätä yhtä naista joka halusi ottaa suihin tapailin useamminkin ja autossa hän otti minulta suihin. Peppuseksiä ei pyytänyt kukaan ja joka ei ollutkaan silloin vielä "muotia".
Veikkaanpa vain, että miehesi on saanut tosi tiukan kotikasvatuksen seksin suhteen ja hän pitää ehdottamiasi juttuja pervoina ja nämä ovat niin tiukassa hänen takaraivossaan, ettei taida ulospääsyä tästä olla. Ehdotankin, että haet luotettavan seksikumppanin joka on avarakatseinen sekä suvaitsevainen. Tuskin muu auttaa!
What do you want to do ?
New mailCopy
Onko seksi aina ollut tuollaista? Itselleni on ollut ihan nuoresta asti selvää, että en huoli parisuhteeseen ketään, jonka kanssa seksi ei toimi. En usko, että toista voi muuttaa, jos ei ole halua toista yhtään miellyttää tai sitten mieltymykset ovat ihan erilaiset. Todella itsekkäältähän tuo miehesi kuulostaa. En sitten tiedä auttaako itsekkyyteen positiivinen ja kohtelias lähestymistapa vai se, että sanoo ihan suoraan mistä kiikastaa. Eikös miehille kannata sanoa asiat suoraan, ei vihjaillen, jos haluaa viestin menevän perille.
Ihmisen seksuaalisuttaa ei voi muuttaa! Jos toisen toiveet tökkii niin seksistä tulee toiselle vastenmielistä!!!
What do you want to do ?
New mailCopy
Vierailija kirjoitti:
Onko seksi aina ollut tuollaista? Itselleni on ollut ihan nuoresta asti selvää, että en huoli parisuhteeseen ketään, jonka kanssa seksi ei toimi. En usko, että toista voi muuttaa, jos ei ole halua toista yhtään miellyttää tai sitten mieltymykset ovat ihan erilaiset. Todella itsekkäältähän tuo miehesi kuulostaa. En sitten tiedä auttaako itsekkyyteen positiivinen ja kohtelias lähestymistapa vai se, että sanoo ihan suoraan mistä kiikastaa. Eikös miehille kannata sanoa asiat suoraan, ei vihjaillen, jos haluaa viestin menevän perille.
Ei.ei ole aina ollut. Juri mukstelin alkuaikoja jolloin sain nuolentaa ja takapuolta ja rintoja ja vatsaa hyväiltiin ja puristeltiin ennen ja seksin aikana. Ei enää. Mieluiten ilman esileikkiä takaapäin kun on niin hyvät näkymät. Mieheni toivonut myös peppu panoja ja niitä olen suostunut. Mutta kun itse pyydän jotain niin ei...ei millään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En usko, että toista voi muuttaa, jos ei ole halua toista yhtään miellyttää tai sitten mieltymykset ovat ihan erilaiset. Todella itsekkäältähän tuo miehesi kuulostaa.
Minäkin ajattelin kauan, että vaimoni on pelkästään itsekäs mutta nykyisin tiedän, ettei se ole itsekkyyttä vaan syyt ovat syvemmällä. Olen hyväksynyt asian, vaikka en siitä aivan hurjasti pidäkään.
Vierailija kirjoitti:
En sitten tiedä auttaako itsekkyyteen positiivinen ja kohtelias lähestymistapa vai se, että sanoo ihan suoraan mistä kiikastaa. Eikös miehille kannata sanoa asiat suoraan, ei vihjaillen, jos haluaa viestin menevän perille.
Suoraan ehdottomasti, senkin voi tehdä kohteliaasti, mutta tiukasti. Siinä on kumminkin kaksi tasaveroista ihmistä keskustelemassa. Ainakin sitä voi kysyä, pitääkö mies ap:ta tasaveroisena kumppanina. Jos vastaus on kyllä, keskustelulle on pohja. Jos vastaus on ei, niin keskustelun aiheen voi heti vaihtaa liittyen yhteiseen tulevaisuuteen.
Mitä liikkuu miehen päässä joka suuttuu puolisolleen joka esittää seksinaikana toiveen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä liikkuu miehen päässä joka suuttuu puolisolleen joka esittää seksinaikana toiveen?
Ihan sitä samaa kuin naisella joka suuttuu miehensä toiveesta.
Joku outo asenne siellä taustalla on miksi joko toisen ehdotukset yleensä tai juuri se toivottu asia herättävät torjuntareaktion.
Ollaan sitten oikein pariskuntana täysin vastakohta. Minä toivoisin, että nainen edes joskus kertoisi mitä haluaa niin innolla toteuttaisin. Mutta kun ei, ei edes kysymällä. Huolehdi siinä toisen nautinnosta sitten, vahva nainen muuten, mutta seksissä on kai niin sub, että suu pysyy kiinni ja miestä totellaan. Liekö sun mies sitten niin dom luonnostaan, ettei tajuntaan mahdu muuta?
Minuun tehoaisi seuraavanlainen keskustelunaloitus: "Et tiedäkään, miten paljoa sua haluan nytkin, mutta tämä on nyt sanottava: jos tässä huushollissa aiotaan seksiä vielä harrastaa, niin minäkin haluan olla saava osapuoli enkä mikään panolavetti. Sinun on annettava minulle mitä tarvitsen niin minäkin annan sinulle. Muussa tapauksessa jne...
"Hampurilaispalaute" on hyvä periaate. Suora kritiikki ilman pehmitystä saa helposti karvat pystyyn ja vie heti asenteen pieleen rakentavalle keskustelulle.