Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan saanut potkuja?

Vierailija
04.05.2020 |

Oma työsuhteeni päättyi hiljattain "työn vähyyden" vuoksi. Yrittäjä itse tekee pitkää päivää ja viikonloppuja, mutta vaan haluaa tehdä. Jäi paska maku.
Kiinnostaa tietää, mistä syystä joku muu on saanut potkuja

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran irtisanomislapun yyteiden päätteeksi. Sitten irtisanomisajan  jälkeen mut otettiin kuitenkin takaisin töihin tai siis työ jatkui kuten ennenkin.

Vierailija
2/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, virallinen minulle kerrottu syy oli, että työnantaja halusi tehdä minun työni itse siitä eteenpäin. Todellisen syyn näin kyllä yrityksen julkisista taloustiedoista. Pari viimeistä vuotta, jotka olin töissä, yritys meni miinuksella. Oli pakko vähentää kuluja.

Minulla ei ollut työsopimusta, olin sivutoiminen yrittäjä ja laskutin yritystä töistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, syystä että en vaihtanut lapsen vaippaa päiväunille mennessä ja juu vaippa oli kuiva. Mutta kun se pitää vaihtaa unille mennessä SILTI!!

Juu ja ala oli varhaiskasvatus/yksityinen sektori.

Aikaa kys episodista on n.10v.

Olin niin shokissa, että jäin itkultani melkein auton alle kun kotiin siitä lähdin.

Vierailija
4/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yt-neuvotteluissa 10v. sitten potkut. Kouluttauduin uuteen ammattiin ja sain 2 vk sitten taas yt-neuvotteluissa potkut. Ikää jo sen verran, että eiköhän työura ollut tässä.

Vierailija
5/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - kolmesta paikasta alkoholin takia.

M 48

Vierailija
6/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain yt-neuvotteluissa 10v. sitten potkut. Kouluttauduin uuteen ammattiin ja sain 2 vk sitten taas yt-neuvotteluissa potkut. Ikää jo sen verran, että eiköhän työura ollut tässä.

Kuinka vanha sitten olet?

Vierailija
7/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina lähtenyt omasta aloitteestani. Kerran oli määräaikainen sopimus jota ei jatkettu kun pyysin (työnantaja olisi halunnut jatkaa) mutta muuten ollut pari määräaikaista jotka ovat loppuneet kuten sovittu (esim. äitiyslomansijaisuus) tai sitten olen irtisanoutunut vakiuisesta työstä itse kerran.

Vierailija
8/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut.

Kaverin kanssa lähdettiin työmaalta ja illalla kaveri soitti että työnantaja on soittanut, että saatiin potkut. Haettiin värkit pois ja se oli siinä.