Olen koronan takia astunut kaksi kertaa kakkaan ja kerran joutunut varaamaan ajan hierojalle
Lähellä missä asun jalkakäytävät ovat aika kapeita ja täällä liikkuu paljon ihmisiä. Olen monta kertaa joutunut väistämään vastaantulevia ojan puolelle, sillä yritän välttyä koronalta. Olen kaksi kertaa astunut koiran kakkaan, koska muut eivät viitsi väistää.
Hierojalle jouduin hieman samalla tavalla. Kävelin jalkakäytävällä, ja vastaan käveli iso lauma teini-ikäisiä poikia. Arvelin, että heitä kannattaa aivan varmasti vältellä. Epäonnekseni kävelin talon vieressä ja ainoa pakopaikka oli avoinna oleva hieromalaitos. Kävelin ovesta sisään. Ajattelin, että palaan kadulle heti kun poikalauma menee ohi. Samalla kuintenkin hieroja tuli palvelemaan minua. En kehdannut sanoa, että tulin vain pakoilemaan vastaantulijoita. Oli siis pakko varata aika.
Tulin juuri hierojalta kotiin ja on pakko todeta, että olo on mainio, vaikka paikat ovat hieman hellänä. Hieronta tuli näköjään tarpeeseen. Jos Li Anderson lähettää minulle palvelusetelin, käytän sen varmaankin uuteen hieroma-aikaan.