Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä seuraavista lauseista ottaisit loukkauksina kumppanin suusta?

Vierailija
04.05.2020 |

Kumppanin eksän nimi olkoot vaikka Jasmin

"Jasmin laittoi parempaa ruokaa"
"Jasminin kanssa ei koskaan tarvinnut tapella"
"Jasmin laittoi mulle aina eväät töihin valmiiksi"
"Me kokeiltiin Jasminin kanssa varmaan sataa eri asentoa" (viitaten siihen kun minä en taivu reumani takia kaiken maailman erikoisiin por noasentoihin)
"Jasminilla oli sentään oma auto (minä kuljen näin vähävaraisena bussilla"
"Noillako sä meinaat lähteä, Jasminilla oli kyllä korkkarit tämmöisiin tilaisuuksiin" (minulla matalat juhlakengät juuri reuman aiheuttamien jalkakipujen takia)

Alkaa vaan kohta tulla korvista ulos nämä vertailut eksään. Mitkä yllä olevista ottaisit loukkauksena?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viimeistä.

Jos tuo on toistuvaa, niin ikävältä kuulostaa.

Vierailija
2/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki. Tuossa tilanteessa mies ei ole vielä päässyt eksästä yli vaan haikailee edelleen tämän perään. Jos Jasmin edes pikkuisen vinkkaa, menee mies hänen luokseen vaikka kesken jouluaterian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Sanoisin ihan suoraan, että ok, taidat kaivata Jasminia sen verran, että ole hyvä ja muuta omillesi, tämä taisi nyt olla tässä.

Satunnainen kommentti jostakin Jasminin neutraalihkosta ominaisuudesta esimerkiksi taidosta tehdä hyviä lihapullia on ok, mutta jatkuva vertailu Jasminin eduksi olisi hemmetin loukkaavaa. Todella tauno hölöpetteri tuo sun mies!

Vierailija
4/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Vierailija
5/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille:

"Nico-Petteri laittoi parempaa ruokaa"

"Nico-Petterin kanssa ei koskaan tarvinnut tapella"

"Nico-Petteri laittoi mulle aina eväät töihin valmiiksi"

"Me kokeiltiin Nico-Petterin kanssa varmaan sataa eri asentoa" (viitaten siihen kun minä en taivu reumani takia kaiken maailman erikoisiin por noasentoihin)

"Nico-Petterillä oli sentään oma auto (minä kuljen näin vähävaraisena bussilla"

"Noillako sä meinaat lähteä, Nico-Petterillä oli kyllä korkkarit tämmöisiin tilaisuuksiin" (minulla matalat juhlakengät juuri reuman aiheuttamien jalkakipujen takia)

En kuuntelisi tuollaista yhtään. Sanoisin että tuossa on ovi ja että Nico-Petterille pääsee parhaiten sitä kautta.

Mies

Vierailija
6/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntelisi mitään noista. Jätä se.