Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos laitan hääkutsuuni rahaa, astioita, koruja, lahjakortteja tms.

Vierailija
04.07.2006 |

ei tarvitse lahjapöytään kantaa, koska lahjapöydän jalat menivät rikki.

Meillä on jo kaikkea, ei tarvita mitään. Häissämme ei myöskään ole ohjelmaa, vaan jokainen voi sitä itse keksiä syömisen ohessa (seisova pöytä 3 ruokalajia)

Olemme varanneet vieraille saunaosaston, jossa on uima-altaat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Emme odota häälahjoja, meillä on jo toisemme" tms.? Joissain olen nähnyt tilinumeron jollekin hyväntekeväisyysjärjestölle, tehän ette siitä edes saisi tietää, onko joku antanut lahjaa tai ei...

Vierailija
2/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäin tapa on pyytää, että mahdolliset muistamiset osoitettaisi suoraan unicefille/amnesty internationalille/mikä nyt onkaan sydäntä lähellä. Vaikka paikallinen junnujoukkue tai lastenkoti. Viitteeksi Minnan ja Mikon häät.

Sitten siihen vois laittaa jotain, että kortit säilyvät mukavina muistoina, nin ihmiset tajuavat panostaa korttiin, innostuvat vaikka itse askartelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vierailemme tarjotaan, etteivät sitten valita ruuan vähyydestä kun voi valita, eivät valita huonosta ohjelmasta ja pääsevät helteellä vielä pulahtamaan altaaseen.

Vierailija
4/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisovaa pöytää ja ohjelmattomuutta en lähtis selittelemään kutsussa.

Jotenkin näin:

Tervetuloa viettämään hääjuhlaamme rennossa tunnelmassa sinne ja sinne. Juhlinnan lomassa mahdollisuus saunomiseen ja uimiseen.

-Morsian ja Sulhanen

P.S. Mahdolliset muistamiset voitte osoittaa suoraan hyväntekeväisyysjärjesto sille ja sille 123456-7890123, viitteeksi M&M häät tai valitsemaanne hyvään tarkoitukseen

Vierailija
5/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kutsuusi erikoiset lahjatoiveet. Esim. kirkon ulkomaanavusta saa minun tietääkseni jonkinlaisen kortin, että olet saanut vuohen lahjaksi. Tosin sinun ei tarvitse itse sitä vuohtasi ruokkia, vaan se annetaan kehitysapuna maailmalle. Vieraan ei kuitenkaan tarvotse tulla tyhjin käsin juhliin. Pelkkä raha jossain tilillä on aika kylmä lahja.

http: //www. kua. fi/toisenlainenlahja/?id=734

Vierailija
6/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten juhlavat häät teillä on tulossa. Henkilökohtaisesti en viitsisi mennä saunaan, jos olen ensin tällännyt kampauksen ja meikin kovalla vaivalla.

Mutta eihän sinne saunaan ole pakko mennä. Itse en koe olevani niin luonnokaunis, että haluaisin olla juhlissa tukka märkänä ja ilman meikkiä. Tientenkin niin että ne menevät jotka haluavat.