Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielestänne tarkoittaa että jollain on tai ei ole elämää?

Vierailija
04.05.2020 |

Jos on perhe ja töitä ja harrastaa kotona, niin onko silloin "elämää"? Jos ei ole ystäviä, niin haittaako? Onko silloin muiden mielestä ihmisellä "elämää"? Vai mitä teidän mielestänne elämän pitää sisältää, jotta "on elämä"?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ihmisellä olisi elämää, hänen pitäisi tehdä samoja asioita kuin minä ja olla kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Lisäksi elämään kuluu biletys eli baareissa alkoholin nauttiminen. Mitkään älylliset harrastukset eivät ole elämää, varsinkaan lukeminen.

Vierailija
2/5 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin asiallisia vastauksia. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esimerkiksi ei ole elämää. Minulla ei ole taloushuolia, on mukavia harrastuksia, pitkäaikaisia ystäviä ja elämäni on aikalailla samanlaista joka ikinen päivä.  Jos olisi elämää niin minulla olisi vaikea päihdeongelma, jatkuvaa draamaa, poliisi olisi tuttu vieras ja kaikki kumppanini kuolisi itseaiheutettuihin tiloihin muutaman vuoden välein. Lapset olisi tehty 8 eri tyypille joista kolme istuu murhasta ja 2 kavalluksesta. Sitten olisi elämää.

Vierailija
4/5 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sanotaan ihmiselle joka kyttää muiden tekemisiä ja arvostelee muita. Ts. jos olis oma elämä, ei ehtisi puuttua toisten tekemisiin ja tekemättä jättämisiin.

Vierailija
5/5 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellaisella ei ole elämää, joka kuluttaa suuren osan ajastaan vatvomalla muiden tekemisiä ja sanomisia tai joka elää vain muiden kautta.