Tytölle nimeksi Ninni vai Nanna?
Kommentit (19)
En laittais kumpaakaan, koska mielestäni ovat enemmän lempinimiä.
Mulle tulee nannasta mieleen karkki. Ninnistä taas Jenni.
Ei kumpikaan. Kas kun ei Nynny. Maailma on täynnä oikeasti kivoja nimiä.
Itse voisin laitaa kumman tahansa. Nää nimet ovat sellaisia hieman hempeitä, ei mitään Justiinoja, tosin mitään pirttihirmua en tyttärestä edes toivoisi...
Nannasta tulee mieleen se Raptorin vanha biisi, enkä varmasti ole ainut.
"rakastan mun pikku Anna, mutta ei se anna nannaa"... Että en ainakaan sitä nimeä suosittele.
Ninni-Nanna, Nanna-Ninni, Ninninanna tai nannaninni.
No itsehän en Nannaa nimeksi antaisi kun tunnen yhden inhottavan ja itsekkään Nannan. Ninni taas oikein kiva ja tunnen kivan Ninnin. En siis ole oikein validi vastaamaan.
Tosin Nanna nimestä voi ulkoimailla tulla mieleen Nana, isoäiti. Ainakin tämä tuntemani Nanna siitä mainitsi.
Vierailija kirjoitti:
Nana on ranskaksi tyttö.
Joo, ja Nana on myös yksi ranskalaisen kirjallisuuden klassikko. Naturalistinen teos. Nimihenkilö on kurtisaani, joka tuhoaa rikkaita miehiä ja lopulta kuolee itsekin sairaana ja yksinäisenä.
Oikein ihania nimiä molemmat. Mieti vähän kumpi sopii toiseen nimeen paremmin. Ja jos molemmat sopii niin mieti kumpi nimi sointuu paremmin muun perheen nimiin. (Äiti, isä, sisarukset)
Ninni on Niinan lempinimi ja Nanna Johannan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin pehmeitä ja mitäänsanomattomia nössönimiä. Sopivat muita myötäileville.
Olet selvästi persu. Vain persu voi olla yhtä tyhmä kuin sinä.
Nanna tarkoittaa rohkeaa. Se on siis kaukana nössönimestä!
Kumpikin pehmeitä ja mitäänsanomattomia nössönimiä. Sopivat muita myötäileville.