Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karma kosti samantien!

,mhjghjhgf
03.05.2020 |

Olin äsken lenkillä. Ohi meni rullaluistimilla semmoinen parikymppinen tyttö. Häneltä tippui hanska maahan. Nostin hanskan ja annoin sen hänelle. Ei kiittänyt. Nyrpisti vaan naamansa.

Muutaman kymmenen metrin jälkeen hän kaatui aika pahasti. Juoksin vaan ohi. Jos olisi kiittänyt, olisin voinnut kysyä sattuiko tms. En kysynyt.

Teinkö oikein vai väärin? Miten itse olisit tehnyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut ohimennen: "Noin siinä käy kun et kiittänyt minua, kjäh kjäh."

Vierailija
2/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatui aika pahasti etkä pysähtynyt auttamaan? No, jos kerran karmaan uskot, niin seuraavana on sinun vuorosi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora...?

Vierailija
4/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat maailman empaattisin kansa <3

Vierailija
5/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko hänen lompakkonsa ja puhelimen?

Vierailija
6/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla koiranpaskaa kengissä kun menit kotiisi?

Vierailija
7/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatui aika pahasti etkä pysähtynyt auttamaan? No, jos kerran karmaan uskot, niin seuraavana on sinun vuorosi...

No, olisistko itse auttanut? 

Muutama sekunti sitten sama ihminen nyrpisti naamansa, vaikka käyttäydyin kohteliaasti häntä kohtaan. 

Vierailija
8/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ddddddddd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama sekunti sitten sama ihminen nyrpisti naamansa, vaikka käyttäydyin kohteliaasti häntä kohtaan. 

Olisin. Jos ihminen kaatuu pahasti, niin häntä autetaan vaikka hän olisi vihamies.

Vierailija
9/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ddddddddd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin. Jos ihminen kaatuu pahasti, niin häntä autetaan vaikka hän olisi vihamies.

Kaahavia pyöräilijöitäkin?

Vierailija
10/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ddddddddd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaahavia pyöräilijöitäkin?

Oletko kuullut yleisestä auttamisvelvollisuudesta, joka löytyy tieliikennelaista?

Vierailija
11/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se nyt niin pahasti kaatui, että olisi tarvinnut ambulanssia ja sairaalahoitoa. Yleensä tuommoiset asfaltille kaatumiset ovat vain sellaisia pintanaarmuja. Ei se auttaminen olisi mitään auttanut. 

Itseänikin ärsyttää tälläiset epäkohteliaat ihmiset. Joskus olen avannut oven jollekin tms. pientä arkipäivän kohteliaisuutta, niin olen saanut vaan naaman nyrpistyksen. Sitten taas joskus saa hymyn ja kiitoksen, niin siitä tulee oikein hyvälle mielelle. 

Vierailija
12/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli koulussa Kosti Karma-niminen matematiikan opettaja.

Vierailija
13/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka poistattaa kommentteja...

Hyyyyyi

Vierailija
14/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, korona- aikaan kannattaa huikata "hei sulta putosi jotain", sen sijann että ITSE koskee toisen tavaroihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi