Kun lähdet mökille koska otat ensimmäisen oluen
Heti motarilla vai vasta hiekkatiellä.
Kommentit (24)
Joskus heti, kun pääsen mökille, joskus mentyäni saunaan. Joskus mukana ei edes ole olutta, tai muutakaan alkoholia.
Minulla ei ole mitään yhtäpitävää vastausta tähän.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan, juon vain punaviiniä ja parhaita konjakeita.
Zinc
Mitkä ovat parhaita konjakkeja?
Exä yleensä ajoi, niin napsautin siiderin auki heti kun päästiin kaupungin ulkopuolelle (ettei kukaan tuttu nää).
Vierailija kirjoitti:
Kun saunan pesässä on tuli.
Oi kun tulee ihana kesäinen lomafiilis tästä viestistä😀
Yhdessä vaiheessa oli perinteenä avata ensimmäinen, kun käännyin autolla 6 km. pitkälle hiekkatielle, mutta nykyään avaan kolmannen niillä kohdin, sillä vaikka poliisisetä tulisi pihalluttamaan parin jälkeen, niin toivottaisivat vain hyvää matkaa.
Kun ruokakassit on tyhjennetty (jää)kaappeihin, sauna lämpiämässä ja kaikki muut tavarat paikoillaan, korkkaan ensimmäisen lonkeron ja istun kuistille katselemaan järveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
En mää niitä niin tunne. Ostan vain kalliita ja aina toivon parasta ;)
Zinc
Niissä usein kuitenkin hinta korreloi laadun kanssa.
Hinta korreloi alkossakin usein viinien kanssa.
Ei aina. Joskus halvoista löytyy helmiä, joskus kalliimmat on huonoja. Mutta 90% hinta vastaa laatua.
Zinc
Sanoin mm. alkoon, että toi Etelä-Afrikan Shiraz oli ihan hyvää ja se niiden toinen marja ei ollut niin kunnossa.
Huomasin tuossa yksi kerta, että ne oli poistaneet sen toisen valikoimasta.
Eli siellä älykkäämpiään kuunnellaan !!
Se on aina hyvä merkki.
Zinc
Viisauden alku, on tosiasioiden tunnustaminen
En välttämättä ollenkaan, en edes mieti sellaista, joskus saunomisen jälkeen muutaman tai sitten ihan vain kahvia, teetä, vettä. kokista mitä nyt milloinkin. Miksi teidän pitää miettiä moista, kuulostaa oudolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Kai se niinkin on. Ja varmaan asiaan perehtynyt oppii hyvin erottamaan maut.
Joskus mieheni osti laivalta Latviaan matkatessamme ihan törkykallista konjakkia, koska oli niin hyvässä tarjouksessa.
Minusta se ei ollut sanottavasti parempaa kuin se toistasataa euroa halvempi konjakki johon olen viehättynyt. Mutta kuten sanoinkin, varmaan tässäkin kokemus tekee mestarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Kai se niinkin on. Ja varmaan asiaan perehtynyt oppii hyvin erottamaan maut.
Joskus mieheni osti laivalta Latviaan matkatessamme ihan törkykallista konjakkia, koska oli niin hyvässä tarjouksessa.
Minusta se ei ollut sanottavasti parempaa kuin se toistasataa euroa halvempi konjakki johon olen viehättynyt. Mutta kuten sanoinkin, varmaan tässäkin kokemus tekee mestarin.
Mulla ei oo maailman paras nimimuisti, en mä yleensä lueskele edes nimiä. Alkon viinivalikoima taas on niin suppea, että ne tietää jo pullojen ulkonäöstä.
Konjakkia mulla menee niin harvoin, että en minä enää muista ollenkaan minkä nimisiä ne hyvät ovat olleet ..
Harmi sinällänsä ..
Zinc
Kun saunan pesässä on tuli.