Näytätkö kamalalta ilman meikkiä hiukset märkinä?
Kommentit (44)
En näytä kun on mukava 3 sentin parta ja 5 sentin sänki päälaella. Naiset katsoo kerran jos toisenkin. Eritoten hieman nuoremmat naiset. ;)
M36
Olen aina kuin Voquen kannesta. 24/7.
En, näytän aika raikkaalta suihkun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En näytä kun on mukava 3 sentin parta ja 5 sentin sänki päälaella. Naiset katsoo kerran jos toisenkin. Eritoten hieman nuoremmat naiset. ;)
M36
5 sentin sänki?
Hiukset on tummat märkänä, siitä en tykkää ja toki näytän meikattuna paremmalta, mutta ihan ok:lta ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
5 sentin sänki?
Joo mulle sopii 5 sentin pystysänki kun on tummat hiukset. Eihän 5 senttiä vielä paljoa ole, kun olen niin komeakin ja isomunainen. Monta nuorta tyttöä ovat siitä päässeet nauttimaan. ;)
Minä olen luonnonkaunis.
Terv. Mummo naapurista 83v
Kaikkien ensitreffien pitäisi tapahtua uimahallissa. Meikittä ja hiukset märkinä on se, miltä ihminen oikeasti näyttää. Se on rehellistä. Uimahallissa näkisi myös vartalon. Molempien.
Joo, ihan kamalalta. Hiukset linttana päässä, pään muoto ruma. Silmät kuin kalalla ilman ripsiväriä...
Näytän. Näytän kyllä vaikka olisi meikitkin.
..
En näytä. Mutta jos yrittäisin meikata näyttäisin taatusti kamalalta. Siksipä en edes yritä, vaan kuljen meikittä kaikkialla.
Ihmisellä on heikko itsetunto, jos ei pitää itseään kamalannäköisenä luonnollisessa tilassa.
Noh, kauneus tai kamaluus on katsojan silmässä. Näytän aika lailla omalta itseltäni meikin kanssa ja ilman. N48
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan kamalalta. Hiukset linttana päässä, pään muoto ruma. Silmät kuin kalalla ilman ripsiväriä...
pyöreät ja punaiset?
Nainenhan on parhaimmillaan ilman meikkiä ja hiukset märkinä. Näin ainakin kuuluisi olla. Missitkin esitellään ilman meikkiä ja hiukset märkinä. Jotkut ovat kyllä kieltämättä vähemmän edukseen silloin, mutta oikeasti kauniit ovat kauniita.
En näytä